Performancing Metrics

مذاکرات بدون قدرت دفاعی، آب در هاون کوبیدن است | اتاق خبر
کد خبر: 329004
تاریخ انتشار: 12 فروردین 1395 - 11:16
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه توان موشکی طرف غربی را وادار به مذاکرات کرد گفت: مذاکرات بدون پشتوانه دفاعی نیروهای مسلح آب در هاون کوبیدن است و تنها منجر به امتیاز دادن خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر محمدحسن آصفری با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز هم روزگار مذاکره است، هم موشک، گفت: جمهوری اسلامی کشوری با تمدن کهن هزاران سال است و همیشه در مذاکرات برای حل اختلافات پیشقدم بوده است.

نماینده مردم اراک با تاکید بر لزوم حل اختلافات از طریق مذاکرات و گفتگو گفت: کسانی که به دنبال جنگ‌طلبی هستند حرفی برای گفتن ندارند و می‌خواهند با زورگویی، سلطه خود را جلو ببرند.

وی با بیان اینکه استراتژی جمهوری اسلامی حل اختلافات از طریق گفتگو است، تصریح کرد: گفتگو بدون توان دفاعی مردود و غیرقابل انجام است.

آصفری با بیان اینکه دشمنی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها با جمهوری اسلامی تمام نشدنی است، گفت: نمی‌توان قدرت دفاعی را کنار گذاشته و با شعارزدگی خودمان را گول بزنیم که تهدیدی علیه کشور ما وجود ندارد.

وی با اشاره به تلاش کشورهای آمریکایی و اروپایی برای دستیابی به تجهیزات مدرن جنگی افزود: در این شرایط اشتباه محض است که جمهوری اسلامی به دنبال بالا بردن توان دفاعی خود نباشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: بسیار سخیف است که یک سیاستمدار اظهاراتی مبنی بر اینکه «دوران تلاش برای دستیابی به توان موشکی تمام شده است» را مطرح کند.

وی گفت: زمانی می‌توان مذاکره کرد که توان موشکی و دفاعی داشته باشیم. اگر توانمندی نیروهای مسلح ما وجود نداشت، مردان مذاکره‌کننده ما نمی‌توانستند طرف غربی را پای میز مذاکرات بکشانند.

آصفری تاکید کرد: مذاکرات بدون پشتوانه دفاعی نیروهای مسلح آب در هاون کوبیدن است و تنها منجر به امتیاز دادن به طرف مقابل خواهد شد.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید