Performancing Metrics

سابقه جمهوریت و اسلامیت در ایران فراتر از ۱۲ فروردین ۵۸ است | اتاق خبر
کد خبر: 329026
تاریخ انتشار: 12 فروردین 1395 - 12:55
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه ملت ایران قرن‌هاست اسلام را به عنوان حقیقتی ناب انتخاب کرده اند، گفت: جمهوریت و اسلامیت در ایران سابقه‌ای فراتر از آنچه در ۱۲ فروردین اتفاق افتاد دارد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در پیامی به مناسبت سالروز ۱۲ فروردین دوام و پایداری جمهوری اسلامی را در گرو جلب رضایت مردم دانست و تاکید کرد: سابقه جمهوریت و اسلامیت فراتر از ۱۲ فروردین ۵۸ است.

متن این پیام به شرح زیر است:

«مردم ایران در دوازدهم فروردین به جمهوری اسلامی با قاطعیت آری گفتند. مساله جمهوریت و اسلامیت سابقه ای فراتر از آنچه در ۱۲ فروردین ۵۸ در کشور ما اتفاق افتاد دارد. ۱۲ فروردین ۵۸ مهر تاییدی بود بر آنچه سالها در کشور ما وجود داشت.

ملت ایران قرنهاست اسلام را به عنوان حقیقتی ناب انتخاب کرده است از این رو اسلامیت نظام ما ریشه در انتخاب جمهور مردم دارد. امری که مورد تاکید رهبر فقید انقلاب بود. به همین دلیل نباید با تفاسیر ناصواب و غیر منطقی از اسلام، جمهوریت را در مقابل اسلامیت قرار دهیم.

در جمهوری اسلامی ایران رای مردم سرنوشت ساز است و حرف آخر را مردم می زنند و نباید بی هیچ بهانه ای در حفظ رای مردم کوتاهی شود. دوام و پایداری جمهوری اسلامی در گرو جلب رضایت مردم است که مهمترین راه آن پاسداشت رای ملت است»

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید