Performancing Metrics

برگزاری مسابقات بین المللی اسکی در دربندسر | اتاق خبر
کد خبر: 329073
تاریخ انتشار: 12 فروردین 1395 - 16:40
با اعلام فدراسیون اسکی، رقابتهای بین المللی این رشته ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه به میزبانی پیست اسکی دربندسر برگزار خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، پس از استعفای ناصر طالبی در سالی که اغلب مسابقات اسکی لغو شد و حتی آنهایی که قرار بود برگزار شود با تحریم و عدم شرکت ملی پوشان همراه شد حالا قرار است رقابتهای بین المللی آلپاین این بار به میزبانی پیست اسکی دربندسر برگزار شود. پیش بینی می شود با توجه به استعفای رئیس فدراسیون اسکی آتش مخالفان طالبی فروکش کرده و ملی پوشان در این مسابقات حضور فعالی داشته باشند.

این مسابقات در حالی پیگیری می شود که ملی پوشان اسکی ایران دو سال مانده به المپیک زمستانی هنوز هیچ کاری برای آمادگی خود در این رقابتها نکرده اند. وضعیت فدراسیون نیز بلاتکلیف است و با سرپرست اداره می شود.

رقابتهای بین المللی اسکی دارای فیز می تواند به ارتقای درجه بین المللی اسکی بازان کمک کند به شرطی که با حضور اسکی بازان خارجی با فیز (شناسه جهانی) بالاتر همراه باشد. به نظر نمی رسد فدراسیون اسکی در این زمینه برنامه خاصی داشته باشد و شاید اعزام ملی پوشان به رقابتهای خارجی مثمر ثمرتر باشد.

اسکی ایران در ۴ رشته آلپاین، صحرانوردی، اسنوبرد و چمن فعال است و رشته های آلپاین و صحرانوردی در سالهای گذشته المپیکی شده اند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید