Performancing Metrics

میزان کرش iOS 9.3 از نسخه های قبلی و حتی از اندروید 6 مارشمالو نیز کمتر است | اتاق خبر
کد خبر: 329155
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395 - 08:08
بر اساس گزارش‌های اخیر یکی از موسسات تحلیل‌گر اپلیکیشن، از زمان عرضه‌ی رسمی آی‌او‌اس ۹.۳ این نسخه نسبت دیگر نسخه‌های آ‌ی‌اواس و حتی اندروید ۶.۰ مارشمالو نیز میزان کرش کمتری دارد.

اتاق خبر - موسسه Apteligent که در زمینه‌ی تحلیل اپلیکیشن و سیستم عامل‌های موبایل فعالیت دارد، اخیرا آخرین نسخه‌ از آی‌اواس را با دیگر نسخه‌های پیشین و اندروید مقایسه کرده که در نتیجه میزان کرش هر کدام از آن‌ها گزارش شده است. بر اساس این بررسی، آی‌اواس ۹.۳ در مقایسه با دیگر نسخه‌ها میزان کرش کمتری داشته و پایدارترین نسخه از آی‌اواس است که اپل تا به حال عرضه کرده؛ البته جدا از مشکلاتی که اخیرا برای این نسخه پیش آمده و باگی که باعث شدهآیفون‌های ۶ اس و ۶ اس پلاس بعد از نصب آی‌اواس ۹.۳ هنگ کنند، این نسخه پایدارترین است. 

گذشته از این مشکلات، بر اساس بررسی‌های اخیر آی‌اواس ۹.۳ دارای نرخ کرش ۲.۲ درصد است که این میزان آن را به پایدارترین نسخه‌ی آی‌اواس اپل تبدیل می‌کند. این میزان حتی از کرش اندروید ۶.۰ که ۲.۶ درصد است کمتر بوده و نسبت به این نسخه از اندروید نیز پایدارتر است. 

بر اساس این گزارش، دستگاه‌های اپلی پس از نصب آی‌اواس ۹.۳، در مقایسه با نسخه‌های آ‌ی‌اواس قبلی یعنی ۸، ۹ و ۹.۲ میزان کرش کمتری دارد؛ هر سه این نسخه نیز در هفته‌های گذشته ۳.۲ درصد و بیشتر میزان کرش داشتند. این درحالی است که میزان کرش آی‌او‌اس ۹.۳ از زمان عرضه بیشتر نشده و حتی از پایدارترین نسخه‌ی آی‌اواس که ۹.۱ است، میزان کرش کمتری دارد.

زومیت

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید