Performancing Metrics

جاده چالوس دو طرفه شد | اتاق خبر
کد خبر: 329187
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395 - 08:51
رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد:
رئیس پلیس راه استان البرز از لغو محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: با توجه به بار ترافیکی عادی محور کرج - چالوس محدودیت یکطرفه این محور لغو و جاده دو طرفه شد.

اتاق خبر- رئیس پلیس راه استان البرز از لغو محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: با توجه به بار ترافیکی عادی محور کرج - چالوس محدودیت یکطرفه این محور لغو و جاده دو طرفه شد.

سرهنگ رضا اکبری با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان البرز، اظهار کرد: با توجه به بار سنگین ترافیک محور کرج - چالوس در روزهای گذشته و صبح امروز، مقرر شد این محور تا ساعت ۳ بامداد جمعه سیزدهم فروردین ماه از شمال به جنوب یکطرفه باشد اما با روان شدن ترافیک این محدودیت در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه امشب لغو و محور دوطرفه شد.

اکبری در ادامه با اشاره به اینکه فردا همزمان با روز طبیعت محدودیت ترافیکی در این محور اعمال می شود، افزود: فردا (جمعه) این محور از ساعت ۱۲ تا ۱۵ از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد و همچنین از ساعت ۱۸ تا اطلاع بعدی نیز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به آغاز بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان، گفت: هم اکنون در محدوده سیاه بیشه بارش برف و سایر بخش های محور کرج - چالوس بارش باران مشاهده می شود.

وی ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین را عادی و روان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر در این محور بارش باران مشاهده می شود.

اکبری در پایان به رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز به ویژه محور کوهستانی چالوس را دارند خواست با توجه به بارش باران و برف ضمن رعایت همه نکات ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در طول مسیر با ماموران پلیس و اداره راه همکاری لازم را انجام دهند.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید