Performancing Metrics

شهید تقی زاده را باید شهید امنیت و آرامش مردم خطاب کرد | اتاق خبر
کد خبر: 329188
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395 - 11:30
معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان:
معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهید تقی زاده را که در پس دستگیری قاتل معلم ایرانشهری به شهادت رسید را باید شهید امنیت و آرامش مردم خطاب کرد.

اتاق خبر- معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهید تقی زاده را که در پس دستگیری قاتل معلم ایرانشهری به شهادت رسید را باید شهید امنیت و آرامش مردم خطاب کرد.

در پیام ارسالی علی اصغر میرشکاری به رسانه ها آمده است که: سروان شهید محمد تقی زاده، جان خود را در راه دستگیری قاتل معلم ایران شهری در طبق اخلاص گذاشت و عاشقانه تقدیم کرد، تا ثابت کند که برای مقابله با کسانی که آرامش و آسایش مردم را به هم می زنند از نثار جانشان دریغ نمی کنند.

این پیام می افزاید: شهادت این افسر جوان و پرتلاش را به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و فرمانده دلسوز و متعهد استان سیستان و بلوچستان سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی و همکاران عزیز آن شهید در استان و خانواده محترم و عزیز شان تسلیت عرض می نمایم، برای آن شهید والا مقام علو درجات الهی و برای خانواده محترم به ویژه پدر و مادر بزرگوارشان صبر و بردباری از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

 شهید تقی زاده، مامور نیروی انتظامی طی درگیری که برای دستگیری قاتل معلم ایرانشهری عصر روز پنجشنبه ۱۲ فروردین ماه آغاز شده بود، پس از به هلاکت رساندن فرد شرور در ایرانشهر به شهادت رسید.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید