Performancing Metrics

تردد بیش از ۲۴ میلیون خودور در محورهای مواصلاتی البرز ثبت شد | اتاق خبر
کد خبر: 329224
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395 - 18:09
از ابتدای نوروز تا کنون؛
طبق اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان البرز از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون تردد بیش از ۲۴ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

اتاق خبر- طبق اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان البرز از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون تردد بیش از ۲۴ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

قاسم باقری با اعلام آمار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: روز گذشته (پنجشنبه) در آزادراه کرج – تهران و برعکس ۲۵۴ هزار و ۲۸۲ تردد خودرو ثبت شده است که نسبت به روز مشابه در سال گذشته کاهش ۴.۶ درصدی را نشان می دهد.

باقری در ادامه آمار تردد روز گذشته در آزادراه کرج - قزوین و برعکس را ۱۱۸ هزار و ۵۹۸ اعلام کرد که نسبت به روز مشابه در سال گذشته کاهش ۴.۶ درصدی را نشان می دهد.

رشد ۱.۶ درصدی تردد خودروها در البرز نسبت به سال گذشته

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان البرز آمار تردد در محور کرج - چالوس و برعکس را ۳ هزار و ۱۷۴ اعلام کرد که نسبت به روز مشابه در سال گذشته کاهش ۲۳.۱ درصدی را نشان می دهد.

وی آمار مجموع تردد روز گذشته (پنجشنبه) در محورهای مواصلاتی استان را یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۴۱۵ اعلام کرد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون ۲۴ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۲۸۹ تردد از محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۱.۶ درصدی را نشان می دهد.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید