Performancing Metrics

جابه‌جايی بيش از ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار مسافر با هواپیما در نوروز | اتاق خبر
کد خبر: 329266
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1395 - 00:15
مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري از جابه‌جايي بيش از ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار مسافر از آغاز سفرهاي نوروزي تا ۱۲ فروردين ماه خبرداد.

اتاق خبر- مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري از جابه‌جايي بيش از ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار مسافر از آغاز سفرهاي نوروزي تا ۱۲ فروردين ماه خبرداد.

رضا جعفرزاده با بيان اينكه پروازهاي نوروزي از ۲۵ اسفند ۹۴ آغاز و تا ۱۵ فروردين ماه ۹۵ ادامه مي يابد، اظهارداشت: در اين ايام ۴۱ شركت خارجي و ۱۲ شركت داخلي كار جابه جايي مسافران هوايي را بر عهده  دارند كه از ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار مسافر جابه جا شده تا ۱۲ فروردين ماه بيش از ۱ ميليون و ۸۲۰ هزار نفر داخلي و بقيه خارجي بوده است.

وي با اشاره به ورود ۲ فروند هواپيما به ناوگان هوايي كشور، افزود: در روزهاي اخير ۲ فروند هواپيماي ايرباس ۳۲۰ به چرخه پروازي ناوگان هوايي كشور اضافه شده و تعداد صندلي هاي فعال پروازي كشور از ۲۷ هزار و ۲۱ صندلي به ۲۷ هزار و ۳۸۱ صندلي پروازي رسيده است.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري ضمن عذرخواهي از مسافران چند پروازي كه در ايام نوروز به لحاظ وضعيت نامناسب يكي دو فرودگاه غرب كشور مشمول تاخير و يا كنسلي پرواز شدند؛ گفت: انسجام به عمل آمده قبل از آغاز پروازهاي نوروزي بين شركت فرودگاههاي كشور و شركت هاي هواپيمايي و عوامل امنيتي و انتظامي مستقر در فرودگاهها، همت و درايت شركت ها براي حفظ ايمني و ايجاد تسهيلات براي مسافران و ارائه نرخ بليت هواپيما از طريق سايتهاي رسمي خود و از همه مهمتر عنايت مسافران نوروزي در تهيه بليت از دفاتر رسمي، مراجعه و استفاده بهينه از پورتال سازمان هواپيمايي كشوري www.cao.ir و شركت فرودگاههاي كشور www.airport.ir  و جلب رضايت مسافران هوايي از خدمات اين بخش به شمار مي رود.

وي در ادامه با بيان اينكه تعداد پروازها از ۷۷۰ پرواز در روز به ۱۰۴۵ پرواز در اين ايام افزايش يافته است، گفت: فرودگاه مهرآباد از آغاز پروازهاي نوروزي تا آخر ۱۱ فروردين ماه شاهد انجام ۵ هزار و ۵۴۰ پرواز نشست و برخاست ركوردار سرويس دهي به مسافران نوروزي در بين فرودگاههاي پر ترافيک كشور بوده است.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید