Performancing Metrics

تکلیف دولت با صنعت خودرو روشن شود | اتاق خبر
کد خبر: 329396
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1395 - 15:51
به اعتقاد عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی دولت باید در سال جدید منافع مصرف‌کنندگان خودرو را اصل قرار داده و سیاست‌گذاری صنعت خودرو را براساس نیاز مصرف‌کنندگان انجام دهد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا علی خاکساری ، با بیان اینکه در سیاست‌گذاری صنعت خودرو باید افزایش تولید و واردات خودروهای با کیفیت مبنا قرار گیرد، خاطرنشان کرد: همچنین سیاست‌گذاری به‌گونه‌ای باید صورت گیرد که خودرو با قیمت متناسب با درآمد مردم، تولید و عرضه شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه در سال جدید دولت یک بار برای همیشه تکلیف خودش و مصرف‌کنندگان را با صنعت خودرو روشن کند ادامه داد: در سال جدید دولت باید اجازه دهد که خودروسازان خارجی به صورت مستقل از ایران خودرو و سایپا به تولید خودرو در کشور بپردازند.

وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد امسال شاهد برداشته شدن انحصار از صنعت خودرو و تولید خودروهای با کیفیت و با قیمت مناسب و واقعی در داخل کشور خواهیم بود.

خاکساری با بیان اینکه خودروسازان داخلی باید خود را با این تغییرات هماهنگ کرده و رقابت‌پذیر شوند، تصریح کرد:‌ اگر خودروسازان داخلی نمی‌توانند به اصلاح عملکرد خود بپردازند باید از بازار خارج شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در سال جدید این اتفاقات نیفتد و سیاست‌گذاری صنعت خودرو همچنان به روال سال‌های گذشته صورت گیرد همچنان شاهد تضییع حقوق مصرف‌کنندگان و سودجویی تعدادی خودروساز و قطعه‌ساز خواهیم بود.

94105

نظرات
| |
2016-04-02 23:08:07
خدا پدر و مادرت را بیامرزد. انشاالله مسولین در زمینه صنعت خودرو و تصمیم گیری در خصوص آ ن با اساتید بحقی به مانند جناب خاکساری مشاوره می کند.
ADS
ADS
پربازدید