Performancing Metrics

برف و باران از فردا در غرب کشور | اتاق خبر
کد خبر: 329436
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1395 - 13:19
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که در اغلب نقاط کشور طی دو روز آینده به تدریح افزایش دما رخ خواهد داد و یک سامانه بارشی فردا از غرب به کشور وارد می‌شود.

اتاق خبر- سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که در اغلب نقاط کشور طی دو روز آینده به تدریح افزایش دما رخ خواهد داد و یک سامانه بارشی فردا از غرب به کشور وارد می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده، به تدریج افزایش دما را در قالب نقاط کشور خواهیم داشت. در سه روز آینده نیز وزش باد در شرق کشور همچنان قابل ملاحظه خواهد بود.

احد وظیفه افزود: از فردا بعد از ظهر با نفوذ موجی به شمال غرب و به تدریج شمال ایران، مجدداً بارش باران و برف در استانهای واقع در شمال غرب و سپس سواحل شمالی کشور آغاز خواهد شد. این شرایط در روز دوشنبه به شمال شرق کشور نیز کشیده می شود و از اواخر وقت این روز از سمت شمال غرب از میزان بارش و ابر به تدریج کاسته خواهد شد.

به گفته وی امروز ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور به صورت بارش باران و برف و وزش باد است.

وظیفه تصریح کرد: در مناطقی از نواحی مرکزی کشور نیز بارش پراکنده ای را شاهد خواهیم بود که به تدریج از میزان ابر در این مناطق کاسته خواهد شد و از اواخر وقت این سامانه نیز از نیمه شرقی کشور خارج خواهد شد.

همچنین بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور خلیج فارس و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است.

هوای تهران امروز کمی ابری همراه با وزش باد و در شهرهای شرقی استان تهران ابری با احتمال بارش گزارش می‌شود. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۳ و ۴ درجه سانتی گراد اعلام شده است.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید