Performancing Metrics

۵۷ هزار مسافر در زنجان جابه جا شدند | اتاق خبر
کد خبر: 329483
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1395 - 20:51
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از جابه‌جایی بالغ بر ۵۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای استان خبر داد.

اتاق خبر- مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از جابه‌جایی بالغ بر ۵۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای استان خبر داد.

ایرج دست‌نشان با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه سال گذشته) تا سیزدهم فروردین‌ماه امسال هفت هزار و ۵۵۳ سفر در استان صورت گرفته است، افزود: با انجام این تعداد سفر، ۵۷ هزار و ۸۵۹ مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ناوگان حمل ونقل جاده ای استان زنجان تمام تلاش خویش را برای ارایه خدمات مطلوب وشایسته به همشهریان به کارگرفته است، ادامه داد: هیچ مشکلی در زمینه ارایه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان گزارش نشده و روز گذشته (سیزدهم فروردین‌ماه) ۱۸۵ سفر انجام شد که با تحقق این تعداد سفر، شاهد جابه‌جایی یک هزار و ۹۴۹ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان زنجان بودیم.

مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان در ادامه پیرامون میزان ترددهای صورت گرفته در محورهای مواصلاتی استان افزود: آمار مقایسه ای ۱۸ روز ستاد نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۵ کاهش یک وسه دهم درصدی ترددها را نسبت به سال گذشته نشان می دهد که البته وضعیت آب و هوایی منطقه شمالغرب کشور در تعطیلات و بروز هوای سرد وبرفی امسال تاثیربسیارمستقیمی برروی این آمار داشته است .

دست نشان خاطرنشان کرد: از زمان آغاز طرح نوروزی تا سیزدهم فروردین‌ماه امسال پنج میلیون و ۵۵۹ هزار و ۶۶۹ تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته که ۱۲ درصد ترددها مربوط به خودروهای سنگین بوده است و همچنین میانگین نرخ تردد در آزاد راه‌ها ۷۶۷ تردد در ساعت گزارش شد.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید