Performancing Metrics

افزایش تدابیر امنیتی در فرودگاههای هند | اتاق خبر
کد خبر: 329532
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1395 - 00:55
سازمان امنیت هوایی هند با افزایش تدابیر امنیتی از مسئولان فرودگاههای این کشور خواست که گلدان های گل طبیعی را از فرودگاهها جمع آوری و به جای آن گلدان مصنوعی قرار دهند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، این سازمان روز شنبه در اطلاعیه ای ،قراردادن هر نوع گلدان گل طبیعی در فضای فرودگاههای این کشور را ممنوع کرد.
نیروی مرکزی امنیتی هند که مسئولیت تامین امنیت فرودگاههای این کشور را به عهده دارد، چندی پیش نسبت امکان بمب گذاری در گلدان های گل طبیعی اخطار داده بود.
در بیانیه نیروی مرکزی امنیتی هند آمده است: گلدان های گل طبیعی که از خارج از فرودگاهها تهیه می شود امکان بمب گذاری در فرودگاهها را افزایش می دهد، زیرا بازرسی مکرر خاک گلدان امکانپذیر نیست .
سازمان امنیت هوایی هند همچنین از شرکت های نرم افزاری خواسته است تا با طراحی یک سیستم بیومتریک در فرودگاه های این کشور، امکان ضبط اطلاعات مربوط به خدمه هواپیماها را تا 3 ماه را فراهم کنند.
حملات تروریستی به فرودگاه و متروی بروکسل در 22 مارس (3 فروردین ) که دهها کشته و زخمی برجای گذاشت، باعث تجدید نظر مقامات امنیتی هند در تدابیر امنیتی در فرودگاهها شده است .
درچند ماه گذشته بارها هواپیماهای شرکت های مختلف هوایی و فرودگاههای هند تهدید به بمب گذاری شده است.

انتهای پیام/
کد: 94108
نظرات
ADS
ADS
پربازدید