Performancing Metrics

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور | اتاق خبر
کد خبر: 329570
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1395 - 05:44
مشتاق تماشای فیلم های لذیذ و خوش آب و رنگ با اکشن های اشتهاآور هستید؟ در فهرست زیر با بهترین های آن ها آشنا خواهید شد.

به گزارش اتاق خبر، مشتاق تماشای فیلم های لذیذ و خوش آب و رنگ با اکشن های اشتهاآور هستید؟ در فهرست زیر با بهترین های آن ها آشنا خواهید شد.

ویلی وانکا و کارخانه شکلات سازی/ (Willy Wonka and the Chocolate Factory (1971

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


جانی دپ را فراموش کنید. تنها وانکایی که ارزش توجه شما را دارد وایلدر است، جین وایلدر. او کسی است که با بازی در این نقش حس کودکانه شگفت انگیزی را با نوعی تندروی گستاخانه ترکیب می کند و کارخانه شکلات سازی را به گروه برندگان خوش شانس بلیت طلایی نشان می دهد. شاید کلیت فیلم شبیه به معجونی شیرین باشد اما همان طور که در کتاب رولد دال شاهد هستیم، فیلم مل استوارت هم قلبی تاریک در سینه خود دارد.



ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی/ (Cloudy with a Chance of Meatballs (2009

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


مخترعی به نام فلینت لاک وود موفق به ساخت گجتی می شود که آب را به غذا تبدیل می کند، مدت زیادی نمی گذرد که از آسمان باران چیزبرگر، اسپاگتی و مرغ می بارد. این شاید به مذاق ما خوش بیاید اما لاک وود پیشاپیش با توفان های غذایی و یک کوفته قلقلی غول آسا و هوشیار درگیر شده و باید با آن مبارزه کند.



شام من با آندره/ (My Dinner With Andre (1981

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


والاس شاون، نویسنده و بازیگر به همراه دوستش آندره گرگوری برای مکالمه ای طولانی بر سر میز شام نشسته اند و خب تقریبا همه ماجرا همین است، آندره که حرفه اش را به عنوان کارگردان تئاتر رها کرده و در همین حین والی در تلاش برای حفظ عمل گرایی خود است. فیلمی برای آنان که شام خود را در کنار یک عنوان هنری می پسندند.



پیش خدمت/ (Waitress (2007

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


جان با بازی کری راسل در درام کمدی آدرین شلی در مدیوم کیک های لذیذ ابراز وجود می کند، روح و جانش را در اختیار پخت و پز می گذارد و در عین حال با شوهر نابه کارش سروکله می زند. متاسفانه روحیه کلی فیلم با عواقب تراژیکی که بعدتر آن را احاطه کرد در تضاد است.

شلی نویسنده/ کارگردان/ بازیگر کمی پیش از نمایش افتتاحیه فیلم به قتل رسید.



سویلنت سبز/ (Soylent Green (1973

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


در سال 2022 جمعیت کل جهان به سطوح غیرقابل کنترلی رسیده، خوشبختانه سازمان سویلنت پا پیش گذاشته تا تمام گشنگان سراسر جهان را با دقت و توجه سیر کند اما چارلتون هستون در نقش یک پلیس به اشتباه وارد ماجرای تحقیق درباره حقیقت ویفر ساخته شده از پلانکتون می شود و به حقایقی ناخوشایند پی می برد. این ماجرا منجر به چرخشی می شود که تقریبا جفت مناسبی برای پایان بندی فیلم دیگر هستون، «سیاره میمون ها»ست.



سوپر سایزمی/ (Super Size Me (2004

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


مورگان اسپرلاک 30 سال است که هیچ چیز جز مک دونالد نمی خورد. این مستند درگیر کننده نشان می دهد فست فودی های زنجیره ای چه طور برای چند دلار سلامتی ما را به خطر می اندازند.

باعث تعجب نیست که بدن اسپرلاک پس از جذب پنج هزار واحد کالری پس از گذشت یک ماه دیگر ظاهر جالبی ندارد. اخطار: تماشای این فیلم دست کم به مدت یک ساعت شما را از فست فود بیزار می کند.



میلدرد پییرس/ (Mildred Pierce (1945

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


جون کرافورد برای اجرایش در این فیلم نوآر در نقش زن خانه دار و مادری غمگین که صاحب یک رستوران می شود، موفق به دریافت جایزه اسکار شد. این فیلم در اقتباسی از رمان جیمز ام کین، راز رابطه پیچیده میان مادر و دختر را ناگشوده باقی می گذارد؛ دختر میلدرد، ودا دختری جاه طلب است که چیزهای بیش تری از خانواده خود می خواهد.

راز یک قتل و مقداری کافی از درام نیز در فیلم به همراه پخت و پز در پس زمینه آن گنجانده شده.



تازه کار/ (The Freshman (1990

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


به همراه مارلون براندویی که از نقش ویتو کورلئونه در «پدر خوانده» فاصله گرفته و میتو برودریک که پسرانگی خوشایند خود را به فیلم آورده، این کمدی جنایی درواقع فرصتی برای خطا و کج روی نداشت. برودریک در نقش دانش آموخته سینما بازی می کند که درگیر چند معامله غذای مبهم شده اما این براندو است که به کمک یک اژدهای کوکودو (گونه ای مارمولک) در مرکز توجه می ایستد.



در خواب فرورفته/ (Sleeper (1973

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


وودی آلن در نقش صاحب مغازه غذاهای سالم، مایلز مونرو که پس از یک عمل جراحی کوچک منجمد می شود در این فیلم حضور دارد، مایلز بعدتر در سال 2173 توسط گروهی انقلابی بار دیگر از خواب برمی خیزد و در قالب یک روبات فرو می رود تا به قلب دولت نفوذ کند و از رازی محرمانه پرده بردارد. سکانسی که آلن با غذاهای غول پیکر از آینده رو به رو می شود بی نهایت ارزشمند است.



(Eat Drink Man Woman (1994

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


کارگردان «ببرخیزان، اژدهای پنهان»، انگ لی با این فیلم بار دیگر به صندلی کارگردانی بازگشته است. یک سرآشپز چینی در هتل بزرگ تایپی، زمانی که دخترانش وارد رابطه های مختلف می شوند، زندگی خود را در سراشیبی می یابد.



کارخانه غذا/ (Food INC (2008

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


فیلم مستند رابرت کنر تصویری منفی از مزرعه داری و تولید محصولات غذایی در آمریکا نمایش می دهد. از نظر او این صنعت تماما فاسد شده، غذاها ناسالم هستند، متدها به محیط اطراف آسیب می زنند و نه با انسان و نه حیوانات رفتار شایسته ای در این سیستمی نمی شود. «کارخانه غذا» هم چنین معتقد به اصلاح محصولات از طریق مزرعه داری پایدار و اورگانیک است.



غذای روح/ (Soul Food (1997

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


این فیلم درباره زندگی آشفته یک خانواده صمیمی اهل شیکاگو است که اعضای آن به رسم هر هفته برای شام یک شنبه شب دور یکدیگر جمع می شوند. همه چیز با وقوع حادثه ای برای مادر جویی و رفتن او به کما بدتر می شود و در همین حال شایعه ای درباره ذخیره پولی خانواده که در جایی از خانه مخفی شده در میان دیگر اعضا وقت می گیرد.



داینر/ (Diner (1982

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


چهار رفیق (از جمله میکی رورک و کوین بیکن) برای مراسم عروسی دوباره دور یکدیگر جمع می شوند. این فیلم درباره روابط دوستانه متغیری است که میان چهار مرد که در رستوران محلی مورد علاقه شان یکدیگر را ملاقات می کنند، رخ می دهد. فیلمی درباره آزمایش های سخت در مسیر بلوغ انسان.

منبع:روزنامه سینما

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید