Performancing Metrics

کاوه سجادی حسینی: بوفالو دلسوزی غیر از خودم نداشت! | اتاق خبر
کد خبر: 329594
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1395 - 07:42
کاوه سجادی حسینی می‌گوید غیر از خودش هیچ‌کس در مشکلات تولید فیلم ˝بوفالو˝ همراه نبود.

به گزارش اتاق خبر، کاوه سجادی حسینی کارگردان فیلم سینمایی "بوفالو"  درباره ایده شکل‌گیری فیلمنامه این فیلم گفت: سال‌ها بود که طرحی داشتم که آن را به فیلمنامه‌ای بلند تبدیل کرده بودم. این متن در دولت‌های گذشته برای دریافت پروانه ساخت ارائه می‌شد، اما هر بار با کلماتی روبرو می‌شدیم که بخشی از آن به سیاه نمایی می‌رسید و مشکلات خاصی را تداعی می‌کرد.

سجادی حسینی ادامه داد: خوشبختانه در این دولت شرایطی فراهم شد که این فیلمنامه پروانه ساخت بگیرد و به عنوان یک فیلم، دارای سرگروه شود. ایده این فیلم از یک اتفاق در بندر انزلی شکل می‌گیرد که بخشی از آن متعلق به یک رخ داد است و بخش دیگر آن از تصورات یک فیلمساز، که این دو جهان برای تهیه یک اثر به هم نزدیک می‌شوند.

وی درباره خروجی که در پایان از فیلم به روی پرده سینما رفته است بیان کرد: خیلی از آنچه روی پرده رفته است راضی نیستم، چرا که در نگارش‌های پایانی فیلمنامه دخالت‌هایی انجام گرفت که زیاد بر میل باطنی من نبود. همیشه اشاره می‌شد که اگر با این مختصات جلو نرویم شاید با استقبال سرمایه‌گذار روبرو نشویم و همواره برای به دست آوردن تأمین بودجه با مشکل روبرو شویم.

کارگردان فیلم "شب- بیرون" با توصیه به جوانان اظهار کرد: تجربه‌ای که من در این زمینه کسب کردم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهم و می‌گویم که نگذارید افراد در فیلم و فیلمنامه شما تأثیرگذار باشند، چرا که در پایان، آن اثری را که در ذهن می‌پرورانید به دست نمی‌آورید و با نقص جدیدی روبرو می‌شوید.

سجادی حسینی درباره حضور پرویز پرستویی در این فیلم و تأثیر حضور وی نیز افزود: فیلمنامه بعد از چند نوبت بازنویسی به دست آقای پرستویی رسید و او بعد از خوانش دعوت همکاری تیم ما را پذیرفتند. باید بگویم حضور ایشان نه تنها به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک مشاور در پروژه تأثیرگذار بود و حتی برای تأمین سرمایه فیلم به تیم ما کمک کردند و یک خانواده فرهنگی را به ما معرفی کردند که دغدغه فرهنگی داشتند و طی آشنایی با آقای پرستویی و سفارش ایشان هزینه تولید فیلم ما را تأمین کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان کلام آخر می‌خواهم بگویم هیچ فردی دلسوز فیلم بوفالو نبود و به غیر از شخص خودم هیچ‌کس در مشکلات تولید این فیلم همراه نبود.

منبع:هنر انلاين

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید