Performancing Metrics

پیشروی چشمگیر نیروهای عراقی در شهر هیت استان الانبار | اتاق خبر
کد خبر: 329611
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1395 - 08:25
نیروهای ارتش عراق با کمک بسیج مردمی به حملات خود علیه مواضع داعش در شهر «هیت» ادامه می‌دهند و تلاش برای دور نگاه داشتن جنگ از مناطق مملو از غیرنظامیان، موجب کندی عملیات در برخی از محورها شده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، پیش‌روی‌های ارتش و بسیج مردمی در استان الانبار ادامه دارد و امروز چندین منطقه از وجود تروریست‌ها پاکسازی شد.

ارتش عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی و عشایر اهل سنت منطقه موفق شدند در ادامه پیش‌روی‌های امروز خود در اطراف شهر «هیت» در شمال غرب استان الانبار، دو منطقه در ورودی جنوبی شهر را از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی کنند.

همچنین نیروهای عراقی توانستند منطقه «المعامل» در مرکز شهر هیت و ساختمان اداره پلیس را آزاد کنند.ظهر امروز نیز نیروهای ارتش و بسیج مردمی توانسته بودند منطقه «الجمعیة» را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کنند.

عملیات پاکسازی برای رسیدن به مرکز شهر بدلیل تراکم جمعیت غیرنظامیان حاضر در محل و تلاش برای جلوگیری از تلفات مردمی، پیشرفت کندی دارد.

نیروهای عراقی همچنین موفق شدند روستای «المعموره» واقع در جنوب شهر و بعنوان دروازه ورود به شهر را آزاد کنند. آنها در طی عملیات امروز همچنین توانستند حداقل 5 خودروی بمب‌گذاری شده تروریست‌ها را در منطقه منهدم کنند.

پیشروی‌ها از سمت شرق و جنوب برای آزادی تمام نقاط شهر هیت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید