Performancing Metrics

اعلام جرم علیه مسئولان نفت و گاز پارس به دلیل آلایندگی | اتاق خبر
کد خبر: 329647
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1395 - 09:10
دادستان بوشهر خبر داد:
دادستان بوشهر از اعلام جرم علیه مسئولان شرکت نفت و گاز پارس خبر داد و گفت: دادگاه رسیدگی به اتهامات این شرکت در خصوص آلودگی هوا ناشی از فازهای پارس جنوبی پس از تعطیلات نوروز برگزار می شود.

اتاق خبر- دادستان بوشهر از اعلام جرم علیه مسئولان شرکت نفت و گاز پارس خبر داد و گفت: دادگاه رسیدگی به اتهامات این شرکت در خصوص آلودگی هوا ناشی از فازهای پارس جنوبی پس از تعطیلات نوروز برگزار می شود.

علی حسن پور در حاشیه جلسه رئیس قوه قضاییه با روسای دادگستری های سراسر کشور با اشاره به مشکلات آلودگی هوای بوشهر در اثر فعالیت فازهای پارس جنوبی برای شهروندان افزود: تمامی تاسیسات پارس جنوبی ملزم به استفاده از فیلتر کاهش آلودگی هوا هستند که تاکنون در این زمینه اقدامی انجام نداده اند. 

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر ادامه داد: در این مورد صحبتهایی با مسئولان شرکت نفت و گاز پارس به عنوان نماینده شرکت ملی نفت در پروژه توسعه فازهای میادین پارس جنوبی انجام شده اما آنها معتقدند چون کار به شرکتهای پیمانکاری واگذار شده است، مسئولیتی در این زمینه ندارند اما از نظر دادستانی، واگذاری کار به پیمانکار نافی مسئولیتهای شرکت نفت و گاز پارس نیست و باید پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: دادستانی در این زمینه علیه مسئولان شرکت نفت و گاز پارس اعلام جرم کرده و جلسات رسیدگی به آن پس از تعطیلات نوروز آغاز می شود.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید