Performancing Metrics

آخرین وضعیت رضا ضراب | اتاق خبر
کد خبر: 329778
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1395 - 22:07
مهر نوشت:رضا ضراب، تاجر ایرانی تبار که ماه گذشته به اتهام تبانی برای دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران در آمریکا بازداشت شده، از حق خود برای آزادی به قید ضمانت انصراف داد.

اتاق خبر - به گزارش پایگاه حریت دیلی نیوز، رضا ضراب، تاجر پر حاشیه ایرانی تبار که ماه گذشته به اتهام تبانی برای دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران در آمریکا بازداشت شده، در میامی فلوریدا از حق خود برای آزادی به قید ضمانت انصراف داد.

قاضی ادوین تورس، درخواستی از سوی لی استاپلتون، وکیل ضراب دریافت کرده که در آن وی از شرکت در برگزاری جلسه استماع به منظور برخورداری از حق آزادی به قید ضمانت انصراف داده و به همین دلیل جلسه روز 4 آوریل لغو شده است. ضراب اکنون به نیویورک اعزام خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیقی برای اولین جلسه استماع اظهارات وی تعیین نشده است.

پریت بهارارا، دادستان نیویورک که مسئولیت پیگیری پرونده ضراب را بر عهده دارد در حساب تویتر خود نوشت: «رضا ضراب از استفاده از آزادی به قید ضمانت در دادگاه فلوریدا خودداری کرده و برای رسیدگی های بیشتر به نیویورک اعزام خواهد شد.»

وی همچنین یک نسخه از تصمیم قاضی تورس را به اشتراک گذاشته است.

ضراب 33 ساله به همراه کاملیا جمشیدی، یکی از کارمندانش و حسین نجف زاده، یکی از مقامات ارشد یکی از واحدهای بانک ملت در ایران، به خاطر کیفرخواستی که نزد دادگاه فدرال در منهتن مطرح شده تحت تعقیب قرار گرفته است.

ضراب روز 19 مارس در میامی بازداشت شد و روز 21 مارس نزد دادگاه فدرال حاضر شد. در آن جلسه دادگاه حکم بازداشت وی را صادر کرد. هم جمشیدی و هم نجف زاده که هر دو تبعه ایران هستند، همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

3535

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید