Performancing Metrics

بهار زمستانی، شعله بخاری زنجانی‌ها را بالا برد | اتاق خبر
کد خبر: 329810
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 00:30
مدیر روابط‌ عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: به علت ورود سامانه بارشی به استان و حاکم شدن سرما در ایام تعطیلات، میزان مصرف گاز در این 13 روز افزایش داشته است.

اتاق خبر - نادر رابطی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، گفت: با ورود سامانه‌های بارشی و هوای سرد در ایام تعطیلات نوروزی به استان، سبب افت دما و سرد شدن هوای استان شد که این امر سبب افزایش میزان مصرف گاز در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

وی در رابطه با میزان مصرف در این ایام، عنوان کرد: در 13 روز اول سال 95، بیش از 5 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده است که این میزان مصرف در مدت زمان مشابه سال گذشته این میزان مصرف بیش از یک میلیون مترمکعب بوده است که 26 درصد افزایش در مصرف گاز در سال جدید مشاهده می‌شود.

این مسئول افزود: با وجود اینکه استان زنجان در سال گذشته زمستان سردی داشته، ولی این شرکت در هیچ‌کدام از شبکه‌های خانگی در استان قطعی گاز نداشته است و افت فشار نیز در شبکه‌ها وجود نداشت و اگر قطعی در شبکه وجود داشته به علت قطعی در کنتور و یا خرابی در رگلاتور بوده است و شرکت گاز استان زنجان مشکلی در تامین گاز مشترکان خانگی خود نداشته است؛ اما در برخی موارد گاز در شبکه‌های برخی صنایع با اطلاع‌رسانی قبلی به آنان محدود و یا قطع شده است.

به گزارش ایسنا، 99.4 درصد خانوارهای شهری در استان زنجان تحت پوشش شرکت گاز هستند و 20 شهر استان نیز تحت پوشش سیستم گازرسانی قرار دارند. همچنین در استان زنجان 908 روستا وجود دارد که 61 درصد خانوارهای روستایی این استان نیز تحت پوشش شرکت گاز هستند.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید