Performancing Metrics

موفقیت های اخیر دمشق ادعا های دروغین غرب در مبازره با تروریسم را ثابت کرد | اتاق خبر
کد خبر: 329948
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 08:42
رئیس مجلس سوریه :
رییس مجلس سوریه گفت: پیروزی های ارتش سوریه به کمک ایران و روسیه، دروغ بودن ادعاهای غربی ها بویژه ائتلاف بین المللی مدعی مبارزه با تروریسم را ثابت کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، محمد جهاد اللحام در دیدار هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در دمشق افزود: دستاوردهای ارتش و نیروهای مسلح سوریه، توانایی گروه تروریستی داعش را درهم شکست و مسیر پاکسازی کامل جغرافیای سوریه از وجود تروریسم تکفیری را هموارکرد.

وی اضافه کرد: این پیروزی ها، حل و فصل سیاسی بحران سوریه را از طریق گفت و گوهای سوری – سوری و طراحی آینده کشور براساس مشارکت همگان در سازندگی و مسوولیت پذیری ملی تسهیل می کند.

اللحام با بیان اینکه منطقه از گذشته تاکنون از وجود تروریسم تکفیری و رژیم صهیونیستی رنج برده است اظهار کرد: جنایت های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین، لبنان و ساکنان جولان اشغالی و جنایت های داعش و تجاوز عربستان به ملت بیگناه یمن باهم تفاوتی ندارد.

رییس مجلس سوریه بر ضرورت همکاری های محور مقاومت برای گرفتن فرصت ها از دشمنان و جلوگیری از دست یافتن آن ها به اهدافشان تاکید کرد.

وی از مواضع ملت و مسوولان ایران و پشتیبانی دایمی سیاسی، اقتصادی و نظامی از ملت سوریه در جنگ با تروریسم قدردانی کرد.

امیر خجسته رییس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: استکبارجهانی در پنج سال گذشته تلاش کرد سوریه را به عنوان مرکز مقاومت در منطقه به دست کشیدن از مواضع، اصول و ارزش های خود وادار کند.

وی اضافه کرد: سوریه توانست درمقابل خواسته های توسعه طلبانه استکبار پیروز شود.

خجسته بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه دولت و ملت ایران از سوریه تا شکست کامل نیروهای تروریستی و تکفیری تاکید کرد.

رییس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی با ستایش پیروزی های میدانی ارتش سوریه در جنگ با گروه های تروریستی که آخرین نمونه آن آزادسازی شهر تدمر بود گفت: این پیروزی تاریخی تاثیرات میدانی بسیاری در صحنه نظامی خواهد داشت.

خجسته افزود: پیروزی سوریه نزدیک است و ما درایران درحال برنامه ریزی برای دوران بازسازی سوریه هستیم.

اعضای کمیته امور قانون اساسی و قانونگذاری مجلس وسوریه و هیات ایرانی به بررسی همکاری های مشترک و راه های گسترش و افزایش هماهنگی سیاست ها و مواضع در محافل بین المللی پرداختند.

انتهای پیام/
کد: 94108
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید