Performancing Metrics

حملات تروریستی در اروپا حاصل ناامنی در سوریه است | اتاق خبر
کد خبر: 329954
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 08:46
العامری:
هادی العامری رئیس سازمان بدر با اعلام اینکه داعش تا پایان سال جاری میلادی در عراق پایان خواهد یافت، درخصوص حملات تروریستی درکشورهای اروپایی گفت، آنچه امروز اروپایی ها را از حملات تروریستی رنج می دهد، حاصل عدم امنیت سوریه است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، از سال 2011، هنگامی که اولین جرقه های فتنه تکفیری ها در سوریه زده شد، بسیاری از شخصیت های دلسوز در همان هنگام و از جمله دولت عراق، مادام هشدار می دادند که بحران سوریه در سوریه محدود نخواهد ماند و به منطقه و سراسر جهان سرایت خواهد کرد و این مطلب را بارها نوری المالکی نخست وزیر عراق هم تذکر داده بود.

حملات تروریستی اخیر در پایتخت های اروپایی، از نظر کارشناسان ، حاصل تعلل ها و تاخیرها در جنگ علیه گروه های تروریستی از سوی اروپایی ها و حمایت های برخی کشورهای منطقه این گروه ها بوده است.

هادی العامری که نیروهای شاخه نظامی حزب تحت امرش در جنگ علیه داعش بسر می برند، با اشاره ای غیر مستقیم به مسائل سیاسی جاری درعراق، حول اصلاحات حکومتی، گفت : اصلاح حقیقی درعراق از اخراج و سرکوب و پایان کار داعش می گذرد و بنابراین اصلاحات نباید تاثیر منفی بر جنگ علیه داعش بگذارد و یا سبب اخلال در پشتیبانی از نیروها و یا تاخیر در ارائه ملزومات و نیازهای جنگ شود.

وی، تاکید کرد که اگر دولت امکانات کافی دراختیار قرار دهد، قول می دهیم که تا پایان سال کار داعش را در عراق یکسره کنیم.

وی وظیفه و هدف بعدی را بازگشت آوارگان به خانه ها و شهرهایشان عنوان کرد و گفت برغم همه اتهامات ناروا و باطلی که به الحشدالشعبی وارد کردند، گام بعدی ما بازگرداندن مردم به خانه هایشان است.

وی که در مراسمی در شهر ذی قار سخن می گفت، این را هم اضافه کرد که ممکن نیست در ذی قار امنیت باشد و در حمرین نباشد، در بغداد امنیت باشد و در الانبار نباشد و همچنین اهل سنت در کشور امنیت داشته باشد، بدون اینکه شیعه امنیت داشته باشد و برعکس آن هم صادق است.

انتهای پیام/
کد: 94108
نظرات
ADS
ADS
پربازدید