Performancing Metrics

پزشکان خودسرانه تعرفه‌ها را افزایش ندهند | اتاق خبر
کد خبر: 330010
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 13:41
هرچند اداره مالیات، مالیات‌ها را از روز اول فروردین بر اساس نرخ جدید محاسبه می‌کند،اما توصیه ما این است که پزشکان چند روز آینده را صبر کنند و خودسرانه تعرفه‌ها را افزایش ندهند تا وزارت بهداشت تعرفه‌های جدید را اعلام کند.

اتاق خبر: دکتر ایرج خسرونیا ،درباره تاخیر در اعلام تعرفه‌های پزشکی سال 95، گفت: اداره مالیات، مالیات‌ها را از روز اول فروردین بر اساس نرخ جدید محاسبه می‌کند، اما در عین حال توصیه‌ام به پزشکان این است که صبر کنند و فعلا تعرفه‌ها را افزایش ندهند تا زمانیکه خود وزارت بهداشت تعرفه‌های جدیدی را تعیین کند.

وی با بیان اینکه دیرکرد در اعلام تعرفه‌ها از مشکلاتی است که پزشکان تقریبا هر سال با آن مواجه هستند، افزود: حال اگر خودشان تعرفه‌ها را افزایش دهند، گرفتار می‌شوند و اگر هم بر اساس تعرفه‌های قبلی عمل کنند، ضرر می‌کنند. مشکلی که ما داریم این است که اداره مالیات، مالیات‌ها را از روز اول عید بر اساس نرخ جدید حساب می‌کند و پزشکان باید یک ماه با نرخ جدید مالیات بپردازند، هزینه منشی، کرایه و ... نیز بر اساس نرخ جدید است؛ در حالیکه پزشکان با نرخ و تعرفه قدیم ارائه خدمت می‌کنند.

خسرونیا افزود: البته در این زمینه توصیه ما این است که پزشکان چند روز آینده را صبر کنند و تعرفه‌ها را افزایش ندهند تا دولت تعرفه‌های جدید را اعلام کند.

رییس انجمن متخصصان داخلی ایران در پایان از برگزاری کنگره‌ای از سوی این انجمن در اردیبهشت ماه 95 خبر داد و گفت: این کنگره که با حضور وزیر بهداشت برگزار می‌شود، بنا دارد تا درباره مطالب علمی و مشکلات حوزه پزشکی بحث‌هایی را مطرح کند.

منبع: ایسنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید