Performancing Metrics

بهره‌برداری از زیرگذر ضربعلی‌زاده تا سال آینده | اتاق خبر
کد خبر: 330053
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 16:37
شهردار منطقه 16 با اشاره به اجرای کارهای عمرانی در پروژه زیرگذر ضربعلی‌زاده در منطقه، گفت: پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

اتاق خبر: میرزاقلی در مراسم بهره‌برداری از زیرگذر جوادیه در منطقه 16 که صبح امروز با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران،‌ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران (ابوالفضل قناعتی، مرتضی طلایی، احمد دنیامالی و اقبال شاکری از اعضای شورای شهر تهران) و جمعی از مدیران و خانواده‌های شهدا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به راهبرد و رویکرد اساسی شهردار تهران در خصوص کاهش فاصله مناطق شمالی و جنوبی شهر تهران اتفاقات خوبی در منطقه 16 صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 98 درصد از شبکه فاضلاب در منطقه 16 انجام شده است و محله‌ای را پیدا نمی‌کنیم که به شبکه فاضلاب وصل نشده باشد.

میرزاقلی با اشاره به ساماندهی 20 متری جوادیه خاطرنشان کرد: در گذشته سرانه فضای سبز در منطقه 8.6 مترمربع بود که هم اکنون این سرانه به 12.3 مترمربع رسیده است که البته علیرغم اقدامات انجام شده همچنان سرانه فضای سبز در منطقه به دلیل بافت مسکونی پایین است و باید تلاش بیشتری جهت افزایش سرانه فضای سبز در منطقه صورت گیرد.

وی به سرانه پسماند در منطقه 16 اشاره کرد و گفت: در گذشته این سرانه 4.5 درصد بود که هم اکنون به 19.6 درصد رسیده است و تا پایان سال 95 به 25 درصد خواهد رسید.

میرزاقلی همچنین به احداث چندین پل عابر پیاده در منطقه اشاره کرد و گفت: پل عابر پیاده‌ای در محله جوادیه جهت تردد عابرین احداث شده است و دو پل عابر پیاده نیز طراحی شده که به زودی احداث خواهد شد.

شهردار منطقه 16 در پایان خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته پروژه زیرگذر ضربعلی‌زاده در محدوده ناحیه 3 شروع شده است که اطمینان می‌ دهیم تا سال آینده این زیرگذر نیز به بهره‌برداری برسد.

منبع: فارس

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید