Performancing Metrics

بستری ۴۲۴ هزار نفر در ایام نوروز | اتاق خبر
کد خبر: 330076
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 18:15
معاون درمان وزارت بهداشت از بستری ۴۲۴ هزار نفر در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این مدت ۲۰۷ هزار مورد عمل جراحی نیز انجام شده است.

اتاق خبر: دکتر محمد آقاجانی روز دوشنبه در نشست خبری به تشریح عملکرد وزارت بهداشت در ایام نوروز پرداخت و گفت: در ایام نوروز ۲ هزار و ۱۰۰ پایگاه اورژانس به همراه ۵ هزار دستگاه آمبولانس و ۲۲ بالگرد اورژانس ۱۱۵ و همچنین ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی در خدمت هموطنان و مسافران نوروزی بودند.

وی از انجام ۱۵۴هزار ماموریت اورژانس ۱۱۵ در ایام نوروز خبر داد و گفت: ماموریت‌های اورژانس در نوروز ۹۵ نسبت به نوروز ۹۴ بیش از ۲۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

آقاجانی به انجام ۳۳ هزار مورد ماموریت اورژانس ۱۱۵ در حوادث ترافیکی اشاره کرد و گفت: این ماموریت‌ها نسبت به نوروز ۹۴، ۲۴ درصد رشد داشته است، ضمن اینکه ۲۸ هزار مورد از ماموریت‌های اورژانس منجر به انتقال مجروح به بیمارستان‌ها شده است.

وی در ادامه از اعزام ۱۰ تیم نظارتی از ستاد وزارت بهداشت به سراسر کشور برای بازرسی از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس خبر داد و گفت: این ۱۰ تیم نظارتی به ۱۷۶ بیمارستان و ۳۳۶ پایگاه اورژانس مراجعه و آنها را مورد بازرسی و نظارت قرار دادند.

آقاجانی با اشاره به فعالیت تمامی ۵۷۰ بیمارستان وزارت بهداشت در ایام نوروز، از مراجعه سه میلیون و ۱۴۳ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌های وزارت بهداشت خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۲۴هزار نفر بستری شده‌اند و ۲۰۷ هزار مورد عمل جراحی انجام شد.

منبع:مهر

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید