Performancing Metrics

تذکر به جنتی در مورد سرمقاله روزنامه آفتاب یزد | اتاق خبر
کد خبر: 330098
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 19:34
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرمقاله امروز آفتاب یزد را خلاف واقع خواند و خواستار رسیدگی وزارت ارشاد به عملکرد این روزنامه شد.

اتاق خبر: در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یک نفر نماینده نسبت به انتخابات یک شهرستان اظهارنظری می‌کند و تعبیر به جمعه سیاه می‌کند که تعبیر به‌جا و درستی نبود یا یک نماینده نسبت به انتخابات تهران اظهارنظری می‌کند، این را متاسفانه روزنامه‌ها به نام یک جریان سیاسی ثبت می‌کنند که این خلاف واقع و غیرعادلانه است.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: جریان سیاسی سخنگو دارد و سخنگویان جریان‌های سیاسی و اکثریت نمایندگان بعد از انتخابات از حضور پرشور نمایندگان پای صندوق‌های رای تشکر کرده‌اند و از حماسه‌ای که ملت ایران در ۷ اسفند آفریدند تقدیر کردند؛ همان مشی مقام معظم رهبری.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ما هم به سهم خود همین موضع را گرفتیم، البته بنده خود سخنگوی یک جریان سیاسی هستم، اما متاسفانه می‌بینیم امروز روزنامه آفتاب یزد سرمقاله‌ای منتشر می‌کند که به معنای موضع روزنامه است و یک جریان سیاسی را مورد تخریب و حمله قرار می‌دهد.

وی افزود: در این سرمقاله تاکید شده است که شکست‌خوردگان انتخابات واقعیت را برنمی‌تابند و آن را به جریان خاص نسبت می‌دهند.

مصباحی‌مقدم اظهار داشت: این بی‌اخلاقی‌ها نباید در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور ما استمرار داشته باشد. استدعا دارم وزیر ارشاد در این موارد تذکرات لازم را بدهد.

منبع:مهر

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید