Performancing Metrics

معلمان در مسیر تعلیم و تربیت از بذل جان دریغ نمی کنند | اتاق خبر
کد خبر: 330104
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 20:02
وزیر آموزش‌‌وپرورش با صدور پیام تسلیت فوت معلم فداکار سیستان و بلوچستانی گفت: این فداکاری نشان داد معلمان کشور در مسیر تعلیم و تربیت و بالندگی دانش آموزان از بذل جان نیز دریغ نمی‌کنند.

اتاق خبر: علی اصغر فانی در پیامی فقدان معلم فداکار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

متن پیام وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

فداکاری همکار عزیزمان مرحوم حمید رضا گنگوزهی که آگاهانه جان خویش را فدای سه دانش آموز خود نمود مایه افتخار و مباهات برای جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور و فقدان آن مرحوم موجب تأثر همگان شد.

این معلم عزیز با از خود گذشتگی، جلوه‌ای والا از روحیه فداکاری، عشق وعلاقه معلمان این مرزوبوم به دانش آموزان میهن را به نمایش گذاشت و نشان داد که معلمان ارجمند در مسیر مقدس تعلیم وتربیت و بالندگی متربیان عزیزخویش حتی از بذل جان خود نیز دریغ نمی‌کنند.

نظام تعلیم و تربیت اسلامی به وجود چنین معلمان فداکار و ایثارگری که نام و یادشان جاودان و نقش الگویی‌شان ماندگارخواهد بود به خود می‌بالد .

اینجانب عروج ملکوتی این همکار ارزشمند را به جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور به ویژه معلمان ارجمند سیستان و بلوچستان و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی علو درجات برای آن مرحوم از خدواند متعال شفای عاجل دیگر همکار گرانقدرمان جناب آقای عبدالرئوف شهنوازی را که در این مسیر فداکاری، مصدوم شدند، خواستارم.

منبع:مهر

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید