Performancing Metrics

تحقق ۹۰درصدی پروژه‌های عمرانی در شهر تهران | اتاق خبر
کد خبر: 330124
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 20:56
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امروز بیش از ۹۰ درصد از پروژه‌های زیرساختی عمرانی که در نیم قرن اخیر در طرح‌های توسعه شهری مطرح شده، احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

اتاق خبر: علیرضا جاوید در مراسم افتتاح زیرگذر جوادیه که صبح امروز با حضور شهردار تهران، اعضای شورای شهر و شهروندان برگزار شد، اعلام کرد: بر اساس آمارها، نیمی از این زیرساخت‌های تکمیل شده شهر تهران در این دوره مدیریت شهری بوده است.

جاوید با اشاره به اهمیت پروژه زیرگذر جوادیه گفت: پل جوادیه دسترسی فرامنطقه‌ای از منطقه ۱۷ به منطقه ۱۱ و به سمت منطقه ۱۶ را تسهیل می‌کند.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در حال حاضر پل جوادیه نمونه بارز تحقق عدالت اجتماعی در جنوب تهران است که این پروژه ارزشمند بار ترافیکی دو منطقه ۱۱ و ۱۷ را تسهیل می‌کند.

جاوید خاطرنشان کرد: طبق طراحی‌هایی قرار بود پروژه ظرف مدت یکسال به پایان برسد اما به دلیل هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف ۶۰ درصد پروژه در سال ۹۲ و ۹۳ در زمان مدیریت جناب آقای حسینی به پایان رسد و در سال ۹۴ نیز ۴۰ درصد باقی مانده این طرح افتتاح شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت این پروژه افزود: یکی از رویکردهای مهم شهری که توسط شهرداری تهران به ما ابلاغ شد، کاهش فاصله پروژه‌های عمرانی شمال شهر و جنوب شهر بود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید