Performancing Metrics

لزوم تداوم حمایت از محرومان و نیازمندان | اتاق خبر
کد خبر: 330131
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 21:17
رئیس کمیته امداد در دیدار نوروزی روسای سران سه قوه از همدلی و همکاری سه قوه در حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه تقدیر کرد.

اتاق خبر: سید پرویز فتاح در ایام نوروز با رئیس جمهوری، رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس شورای اسلامی دیدارهای صمیمانه و جداگانه ای داشت که ضمن تبریک سال نو ابراز امیدواری کرد در سال همدلی دولت و ملت با همراهی مسئولان نظام شاهد حمایت بیش از پیش محرومان جامعه و جامعه هدف کمیته امداد باشیم.

رئیس کمیته امداد در دیدار با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از این نهاد حمایتی خواستار تداوم حمایت های مجلس از کمیته امداد در سال جاری شد. دکتر علی لاریجانی نیز ابراز امیدواری کرد، همچون گذشته تعامل سازنده مجلس شورای اسلامی و کمیته امداد تداوم خواهد داشت.

رئیس جمهور در دیدارهای نوروزی خود با جمعی از کارگزاران قوا و مدیران دستگاه ها دیدار کرد که مهندس سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد نیز در این دیدار حضور داشت.

همچنین سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در دیدارهای نوروزی خود در دفتر رئیس قوه قضائیه حضور یافت و بر لزوم همکاری و حمایت بیشتر از جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد تاکید کرد.

شایسته ذکر است، رئیس کمیته امداد در ادامه با آیت الله  احمدجنتی دبیر شورای نگهبان و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری نیز دیدار و گفتگو کرد.

فتاح در دیدار با معاون اول رئیس جمهوری از حمایت های دولت و تخصیص اعتبارت در زمینه های مختلف در جهت فقرزدایی و توانمندسازی نیازمندان جامعه تقدیر و تشکر کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید