Performancing Metrics

خودرو را از خودرو فروشی مجاز بخرید | اتاق خبر
کد خبر: 330258
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 06:05
تاکید رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو:
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم از واحدهای صنفی و شرکت‌های لیزینگی دارای مجوز رسمی دارند، خودروهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از تسنیم ،امیرارسلان منصوری رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه این روزها بازار خرید و فروش خودرو همانند ماه‌های پایانی سال گذشته راکد است، اظهار داشت: در حال حاضر کمتر خریداری در بازار خودرو وجود دارد و این موضوع برای فروشندگان خودرو مشکلاتی را بوجود آورده است چرا که آنها باید با وجود رکود بازار مالیات سنگینی را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه همین امروز ۸ واحد صنفی به علت عدم توانایی پرداخت مالیات تعطیل شده‌اند، افزود: در کنار رکود بازار در سال گذشته ما شاهد کلاهبرداری‌ای میلیاردی نیز در بازار خرید و فروش خودرو بوده‌ایم به این صورت که واحدهای صنفی بدون پروانه در کنار شرکت‌های لیزینگی فاقد مجوز ۹۸ درصد تخلفات معاملات خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم از واحدهای صنفی و شرکت‌های لیزینگی  دارای مجوز رسمی دارند، خودروهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

منصوری در خصوص افزایش قیمت خودرو در سال جاری نیز افزود: هم اکنون تغییری در کیفیت خودرو بوجود نیامده است و این موضوع در کنار رکود بازار باید مورد توجه شرکت‌های خودروسازی قرار بگیرد تا زمانی که کیفیت بالا نرود افزایش قیمت بی‌معنی است.

منبع: اخبار خودرو

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید