Performancing Metrics

جانی دپ در لباس «دن کیشوت» | اتاق خبر
کد خبر: 330309
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 09:02
نسخه تازه سینمایی «دن کیشوت» بالاخره وارد مرحله تولید می شود. تری گیلیام با کارگردانی این فیلم، به آرزوی دیرینه و چند ساله خود می رسد.

به گزارش اتاق خبر، جانی دپ در این کمدی درام فانتزی نقش کاراکتر دن کیشوت را بازی می کند. او بازیگر انتخابی گیلیام در سال 1998 هم بود.

تری گیلیام در این سال کار تولید «دن کیشوت» خود را آغاز کرد و حتی چند صحنه آن را هم با بازی دپ فیلم برداری کرد. اما مشکلات مالی، باعث توقف ساخت آن شد.

در این سال ها این فیلم ساز با سماجت تمام تلاش کرد دوباره این فیلم را جلوی دوربین ببرد. اما هر بار یک مشکل تازه و پیش بینی نشده، مانع از شروع کار ساخت آن شد.

کار فیلم برداری نسخه جدید «دن کیشوت» از ماه شپتامبر سال جاری میلادی شروع می شود و لوکیشن های اصلی آن، دو کشور اسپانیا و پرتغال هستند.

فیلم نامه اقتباسی فیلم را گیلیام براساس داستان کلاسیک و معروف میگوئل د سروانتس نوشته است. این داستان پرخواننده، قبل از این چند بار به صورت فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی درآمده است.

داستان نوول سروانتس در باره مردی رویاپرداز به نام کیشوت است که همراه مستخدم خود توبی گریسونی، راهی سفری تخیلی می شود و با کاراکترهایی فانتزی و غیرواقعی برخورد می کند.

در حالی که در نسخه سال 1998 دپ در نقش کاراکتر گریسونی ظاهر شد، هنوز معلوم نیست کدام بازیگر در نسخه تازه این نقش را بازی خواهد کرد.

منبع:جام جم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید