Performancing Metrics

رتبه اول فارس در تلفات جاده ای کشور جای نگرانی دارد | اتاق خبر
کد خبر: 330332
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 09:49
رئیس شورای شهر شیراز گفت: رتبه اول فارس در بحث تلفات جاده ای کشور جای نگرانی و تامل دارد.

اتاق خبر: غلام مهدی حقدل بعد از ظهر دوشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: حدود ۴ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۸۷۴ نفر میهمان نوروزی به فارس عزیمت کرده اند که این میان حدود ۳ میلیون و ۳۹۱  هزار و ۷۳ نفر از آنان در شهر شیراز اقامت داشته اند و خوشبختانه شیراز توانسته است میزبان بیشترین میهمانان نوروزی در سال ۱۳۹۵ باشد.

وی ادامه داد: با این وضعیت باید از تمامی دستگاه ها و نهادهایی که جهت تسهیل سفر برای میهمانان نوروزی در سطح استان و کلان شهر شیراز تلاش داشتند تشکر کرد.

رئیس شورای شهر شیراز تصریح کرد: در نوروز ۹۵ بیش از ۱۵ درصد افزایش میهمانان نوروزی را شاهد بودیم که با تلاش همگان خوشبختانه رضایت میهمانان نوروزی تا حد بسیار زیادی حاصل شد و بازدید هایی که در این مدت از جانب اعضای شورا انجام می گرفت حاکی از این قضیه بود.

حقدل افزود: مهمان نوازی مردم شیراز، مکان های زیارتی سومین حرم اهل بیت (ع)، ابنیه و بناهای تاریخی و گردشگری ، امکانات اقامتی مطلوب و سرویس دهی مناسب بخش های مختلف را به اقصی نقاط کشور منتقل خواهند کرد .

وی یادآور شد: حادثه سقوط بالگرد امدادی اورژانس و جان باختن ۹ نفر از عزیزان سپاه ، اورژانس ، مصدوم و همراه وی در این ایام مارا متاثر کرد که به بازماندگان سانحه و جامعه امدادی و پزشکی تسلیت عرض می کنیم و برای بازماندگان آنان از خداوند متعال صبر واستقامت مسألت داریم .

رئیس شورای شهر شیراز تصریح کرد: کاهش ۲۵ درصدی حوادث و تلفات رانندگی در نوروز سال ۱۳۹۵ را گرامی می داریم اما از اینکه فارس رتبه اول تلفات جاده ای در نوروز امسال را به خود اختصاص داده است جای تامل و رسیدگی دارد و باید با همکاری نهادهای مسئول در بهتر شدن شرایط موجود کارهای اساسی انجام گیرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید