Performancing Metrics

عملکرد شهرداری شیراز در ایام نوروز قابل تقدیر است | اتاق خبر
کد خبر: 330335
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 10:03
عضو شورای شهر شیراز گفت: عملکرد شهرداری شیراز در ایام نوروز قابل تقدیر است به خصوص در بحث تبدیل سبزه ها به کود کمپوست جای تشکر و باید ایده های اینگونه ادامه داشته باشد.

اتاق خبر: محمد تقی تذروی عصر دوشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: آمار تکان دهنده ی تصادفات در جاده های فارس، زنگ خطری برای مسئولین می باشد.

وی ادامه داد: تخصیص ۵ درصد از کل ترددهای نوروزی در جاده های فارس در ایام نوروز و سهم ۱۷ درصدی فارس در تصادفات برای من بعنوان عضوی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور از ذهن می باشد.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: تصادفات روی داده و ضایعات غیر قابل جبران و قابل جبران پیروی آن، چه به لحاظ عدم وجود فرهنگ ترافیک و عبورو مرور، چه به لحاظ عدم وجود استاندارد در راه ها و جاده ها و وسایل نقلیه قابل تأمل بوده و از مسئولین تقاضای بررسی و رسیدگی دارم.

تذروی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: وضعیت و شمار سگ های ولگرد در شهر نگران کننده است و می طلبد  که مسئولین در خصوص جمع آوری و ساماندهی این حیوانان اقدام عاجل به عمل آورند.

وی ادامه داد: کلانشهر شیراز در حال حاضر فاقد یک پارک شهر بزرگ و مجهز است و می طلبد که شهرداری شیراز جهت تسریع در عملیات اجرایی و تجهیز پارک ۵۷۰ هکتاری به منظور تأمین فضای گذران اوقات فراغت و تفریح خانواده ها و همه آحاد جامعه اقدام کند.

عضو شورای شهر شیراز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرداری شیراز در ایام نوروز عملکرد قابل قبولی داشت، گفت: لازم است از عملکرد شهرداری شیراز در خصوص جمع آوری سبزه های شهروندان در روز طبیعت جهت تبدیل سبزه به کمپوست تشکر کنیم و امیدوارم در آینده شاهد ایده های این چنینی بیشتری باشیم.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید