Performancing Metrics

فلاحی باباجان: دولت از تعجیل در قطع یارانه پرهیز کند | اتاق خبر
کد خبر: 330469
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 18:06
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خواستار پرهیز دولت از تعجیل در قطع یارانه نقدی شد و افزود: این امر ممکن است خسارت های غیرقابل جبرانی را به قشر ضعیف وارد کند.

اتاق خبر: عباس فلاحی باباجان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس اظهار کرد: بارش بی موقع و بهاری برف چند سال است که تنها منبع درآمد مردم منطقه را نابود کرده و خسارات زیادی را به کشاورزان وارد کرده است و ما امیدواریم وزارت جهاد کشاورزی اقدام به موقعی در این زمینه انجام دهد.

وی افزود: بیکاری رو به تشدید موجب ایجاد بحران های اجتماعی و خانوادگی شده و فقر، قاچاق، طلاق و افسردگی مردم را به دنبال داشته و موجب افزایش سن ازدواج جوانان شده است. دولت طبق قانون موظف است تدابیری خاصی در این زمینه بیندیشد و کارگروهی با حضور اساتید دانشگاه و نخبگان برای حل این مشکل تشکیل دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بروکراسی اداری، عدم توانمندی سازمان های حمایتی در حمایت از معلولین، سختی تامین داروی بیماران خاص، قاچاق کالا و مشکل وام ازدواج و مسکن جوانان را از مشکلات مردم عنوان و خواستار اقدام به موقع دولت برای حل این مشکلات شد.

فلاحی باباجان با انتقاد از بی عدالتی در تخصیص بودجه و عدم اعمال آمایش سرزمین و توجه به توانمندی های استان ها یادآور شد: علیرغم مشکلاتی مثل خشکسالی و زلزله مردم منطقه ما همچنان ایستادگی کرده اند و توانسته ایم با عنایت نظام و مدیران استانی و شهرستانی تهدید زلزله را به سکوی پرش منطقه تبدیل کنیم و رتبه خود را در مقاوم سازی مسکن و ساخت مدرسه ارتقا دهیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در پایان از اقدامات وزرای نیرو، بهداشت و صنعت در حوزه انتخابیه خود قدردانی کرد.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید