Performancing Metrics

افزایش۵۰ درصدی کرایه حمل‌ونقل عمومی فشار مالی به مردم وارد می کند | اتاق خبر
کد خبر: 330491
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 19:22
نماینده مردم همدان در مجلس در تذکری شفاعی با انتقاد از افزایش نرخ حمل و نقل گفت: شاهد فزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از ۱۰ تا ۵۰ درصد هستیم که بار مالی زیادی را به خانوارها وارد می‌کند.

اتاق خبر: در پایان جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی امیر خجسته در تذکری شفاهی گفت: علیرغم اعلام کاهش نرخ تورم توسط دولت، شاهد تلاش‌ها برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از ۱۰ تا ۵۰ درصد هستیم که بار مالی زیادی را به خانوارها وارد می‌کند.

انتقاد از افزایش نرخ حمل و نقل عمومی

وی ادامه داد: فرهنگیان خواستار برداشته شدن تبعیض‌ها در پرداخت حقوق میان فرهنگیان و سایر وزارتخانه‌ها هستند.

علوی: وزارت کشور به اعتراضات نامزدهای انتخابات به عنوان تکلیف قانونی رسیدگی کنند

در ادامه سید احسن علوی نماینده مردم سنندج گفت: در ۷ اسفند ماه سال گذشته ملت ایران با حضور پای صندوق‌های رأی، برگ زرینی در تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی ایران افزودند و مردم کردستان نیز با مشارکت خود، صندوق‌های رأی را برای بیان دیدگاه‌های خود برگزیدند.

وی ادامه داد: انتظار داریم مسئولان وزارت کشور با درک عمیق حق‌الناس، پاسخگوی اعتراضات و شکایت انتخاباتی به عنوان تکلیف قانونی باشند.

علوی با بیان اینکه عدالت اجتماعی و اقتصادی مورد نظر رهبری انقلاب است، گفت: توزیع امکانات و ثروت در کشور غیرمتوازن است و منشأ این عدم توازن، در نظام بودجه‌ریزی کشور است که حاصل این دیدگاه در مناطق کردنشین، بیکاری جوانان و رشد قاچاق است.

پشنگ: تسهیلات ویژه برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شود

در ادامه حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش ضمن تسلیت شهادت معلم سیستانی، گفت: این معلم با شهادت خود به ما درس ایثار و از خودگذشتگی آموخت و به مجلس و دولت اعلام کرد که برای توسعه و امنیت پایدار باید به آموزش و پرورش توجه ویژه کنند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد مردم استان ما زیر خط فقر زندگی می‌کنند و ۱۸ درصد نوجوانان بازمانده از تحصیل هستند.

پشنگ تاکید کرد: در آستانه برنامه ششم توسعه باید از صندوق توسعه ملی برای آموزش و پرورش، ردیف و تسهیلات ویژه در نظر گرفته شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید