Performancing Metrics

دعوت ۳ البرزی به اردوی تیم ملی جودو ایران | اتاق خبر
کد خبر: 330514
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 20:56
رییس هیئت جودو استان البرز از حضور ۳ جودوکار البرزی در مرحله نهایی اردوی تیم ملی جودو بزرگسالان کشورمان خبرداد.

به گزارش اتاق خبر، محمد قدس اظهار کرد: آخرین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی جودو ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از امروز در کیش آغاز شده است.

وی افزود: در این اردو و از استان البرز احمد ناقدی، محمدرضا صدیقی و علیرضا خجسته به این اردو دعوت شده اند و تلاش می کنند در جمع نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی قرار گیرند.

قدس تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جودو آسیا از ۲۷ لغایت ۳۰ فروردین به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد و برترین های قاره کهن در اوزان مختلف در آن حضور دارند.

رییس هیئت جودو استان البرز با اشاره به توان بالای فنی جودوکاران اردونشین البرز گفت: هر ۳ جودو کار این استان پیش از این سابقه حضور در تیم های ملی رده های سنی را داشته اند و با فضای مسابقات بین المللی بیگانه نیستند.

وی با بیان اینکه امیدوار به درخشش و کسب مدال البرزی ها در مسابقات آسیایی است افزود: امیدوارم با توجه به انگیزه بالا و تمرینات خوبی که نفرات البرزی داشته اند شاهد عملکرد شایسته آنها در این مسابقات باشیم.

قدس در پایان گفت: جودوی البرز پس از یک دوره کار برروی سنین پایه کم کم جایگاه خود در عرصه ملی را پیدا کرده است و حضور ۳ اردونشین در تیم ملی موید این موضوع است. 

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید