Performancing Metrics

۳۴۹ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد | اتاق خبر
کد خبر: 330586
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 01:15
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۳۴۹ کیلوگرم مواد مخدر در اجرای طرح انتظامی نوروزی در استان خبر داد.

اتاق خبر: سرهنگ مجید شجاع ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نام گذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اولویت‌های مأموریتی خود را بنا به اوامر فرمانده معظم کل قوا تدوین کرده که در حوزه داخل سازمانی و بیرون سازمانی آن‌ها را انجام می‌دهد.

وی با تقدیر از همکاری دستگاه های امدادی در راستای اجرای طرح های نوروزی بهارائه گزارش عملکرد این طرح پرداخت و اظهار داشت: اقدامات اجتماعی و رسانه‌ای در این مدت اثرات خوبی بر کاهش جرائم داشته است.

وی از کشف ۳۴۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طول اجرای طرح انتظامی نوروزی در استان خبر داد و افزود: از این میزان ۱۰۰ کیلوگرم تریاک، ۲۴۷ کیلوگرم حشیش و دو کیلوگرم سایر مواد مخدر بوده است.

وی با اشاره به دستگیری قاچاقچی مواد مخدر دستگیر در مدت اجرای این طرح بیان داشت: ۱۷ دستگاه خهودرور نیز در این زمینه توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به برقراری دو هزار و ۸۷۰ تماس عملیاتی با پلیس در نوروز امسال بیان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به چهار دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسیکلت سرقتی از سارقان در مدت اجرای این طرح عنوان کرد: آمار سرقت‌های به عنف و خشن  در استان منفی بودهاست.

سرهنگ شجاع با بیان اینکه آموزش‌ها و هشدارهای پلیسی به صورت روزانه از طریق صدا و سیما و خبرگزاری‌های محلی به مردم اعلام شد، گفت: در این راستا موج ایجاد شده در بحث کلاهبرداری پیامکی و تلفنی از شهروندان تا حد زیادی کنترل شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره رایگان به بیش از دو هزار نفر در ایم نوروز گفت:  ۱۴۰ هزار بروشور در استان خراسان جنوبی در راستای راهنمایی مسافران و شهروندان یز توزیع شد.

وی به اجرای طرح نوروزی پلیس راه و پلیس راهور نیز اشاره کرد و افزود: طرح نوروزی پلیس راه و پلیس راهور از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و ۱۴ فروردین ماه ادامه داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در طی مدت اجرای این طرح تلفات تصادفات جاده‌ای ۳۱ درصد کاهش داشته است.

و از کاهش ۱۰۰ درصدی تلفات تصادفات دورن شهری نیز خبر داد و بیان داشت: همدلی و مشارکت خوب دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی تأثیر بسزایی در کسب موفقیت‌های این ایام داشته است.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید