Performancing Metrics

سه امتیاز را می‌گیریم تا با آرامش به مصاف حریف عربستانی برویم | اتاق خبر
کد خبر: 330606
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 02:43
قلعه‌نویی:‌
سرمربی تراکتورسازی می‌گوید در بازی قبل با وجود خلق موقعیت‌های زیاد مقابل پاختاکور شکست خوردند که این موضوع به دلیل فرصت‌سوزی بازیکنانش است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: در بازی قبل بسیار خوب بودیم و خصوصا در نیمه دوم توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه این تیم خلق کنیم. تیم‌مان از نظر نظم دفاعی و خلق موقعیت عملکرد خوبی داشت. تنها مشکل ما این است که از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کنیم. حداقل باید پاختاکور را با اختلاف دو گل شکست می‌دادیم.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه پس از چندین هفته می‌توانند در حضور هواداران پیروزی خوبی را به دست بیاورند افزود: ما یا در تبریز نیستیم یا زمانی هم که هستیم هواداران‌مان محروم هستند. بعد از پیروزی شیرین مقابل سایپا بازیکنان از نظر روحی، روانی و تکنیکی آماده هستند و امیدواریم با پیروزی مقابل پاختاکور خیال‌مان از بابت صعود به مرحله بعد را راحت کنیم.

قلعه‌نویی گفت: ما سه بازی انجام دادیم که دو بازی خارج از خانه بود و باید از بازی‌های خانگی‌مان نهایت استفاده را ببریم. تیم شرایط خوبی دارد و اکنون می‌توانم بگویم که تبدیل به یک تیم واقعی شده و همه همدل و منسجم به عنوان سرباز تراکتور نهایت تلاش‌شان را برای موفقیت انجام می‌دهند. اگر سه امتیاز بازی فردا را بگیریم می‌توانیم با آرامش خاصی مقابل حریف عربستانی بازی کنیم. همه بازی‌های نمایندگان ایران در آسیا دیدار ملی محسوب می‌شوند و مسئولان مربوطه نیز حمایت‌های لازم را از ما انجام می‌دهند ولی تاکنون کمکی به ما نشده و در این باره وقتی هم که حرف می‌زنیم، زود ما را به کمیته انضباطی فرا می‌خوانند.

وی افزود: در وهله اول با پرشورهای واقعی و هیات مدیره و شخص آقای عباسی سعه صدر داشتیم و توانستیم با همدلی و کمک به هم به شرایط خوبی برسیم. همین بختیار رحمانی که تا دیروز علیه او شعار می‌دادند، اکنون در یک بازی بالای 50 استارت خوب می‌زنند و امیدوارم در لیگ و آسیا نتایج خوبی کسب کنیم تا شرمنده مردم آذربایجان نشویم.

وی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت:‌ خوشبختانه محرومی نداریم و درخصوص مصدومان هم تیم پزشکی ما جزو پزشکان خوب کشور هستند که شبانه روزی برای تیم وقت می‌گذارند و تنها دغدغه ما برای بازی فردا سروش رفیعی است که وضعیت نهایی او در تمرین امروز مشخص می‌شود.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: تراکتور شرایط آرمانی پیدا کرده و نیازی به تقویت تیم هم نداریم و از نظر کیفیت تیمی با اختلاف ناچیزی نسبت به تیم‌های اول و دوم در رده سوم قرار گرفته‌ایم.

وی درخصوص هواداران تراکتور نیز گفت: هواداران هیچ گاه نباید تیم‌شان را تنها بگذارند. طرفداران واقعی کسانی هستند که خود تیم را بخواهند و تراکتور را به خاطر خودشان دوست دارند. فردا بازی در ساعت خوبی برگزار می‌شود و امیدوارم سکوها پر شود تا نتیجه‌ای که در شان و شخصیت فوتبال آذربایجان است کسب کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید