Performancing Metrics

درخواست آقای‌ بازیگر برای تجهیز بیمارستان کودکان | اتاق خبر
کد خبر: 330664
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 05:58
به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار عزت‌الله‌ انتظامی از خیرین درخواست کرد برای تجهیز بیمارستان کودکان حضرت علی‌اصغر اقدام کنند.

به گزارش اتاق خبر، به مناسبت فرا رسیدن سال نو عزت ال.. انتظامی برای بیمارستان کودکان علی اصغر پیامی فرستادند که در این مخورد سفیر نیکوکاری روشنک برکت از این بیمارستان بازدیدی به عمل اوردند که طی ان از طرف عزت الله انتظامی هدایایی به کودکان اهدا شد و سفیر نیکوکاری بابردن سینی هفت سین کنار تخت این بیماران در  بخشهای مختلف مانند ، درمانگاه خون ، بخش سرطان ، تالاسمی و بیماریهای عفونی رفته تا لحظات شاد و به یاد ماندنی را برای بچه ها فراهم کنند.

بر پایه این گزارش دکتر الهام طلاچیان رییس مرکز اموزش و در مانی فوق تخصص کودکان با مطرح کردن نیاز شدید این بیمارستان مطالبی را عنوان کرد: از جمله نیاز به دستگاههای سیتی اسکن ، ایجاد دستگاه تصویه هوا ، بازسازی بخش ها و تاسیسات به دلیل قدیمی بودن بیمارستان ، ایجاد فضاهای فیزیکی و غیره اشاره نمودند از این لحاظ انتظامی به همراه سفیر نیکوکار و نیز با مدیریت رییس بیمارستان خواستار همکاری مردم خیر و مهربان کشورمان شدند تا در جهت اشاعه و شناساندن هر چه بیشتر این بیمارستان اقداماتی خدا پسندانه صورت پذیرد.

در اخر این بازیگر پیشکسوت فرا رسیدن سال 1395 را به تمامی هموطنان تبریک گفته و اجر و لطف الهی را برای تمام خیرین ارزو کردند با امید این که روزی تمامی کودکان بیمار شفا یابند ، بزرگ شوند و به ارزوهای قلبیشان برسند (امین
(ادرس و شماره حساب هدایای بیمارستان : 4814023457با کد  شناسه 3885   بانک ملت شعبه هجرت.

منبع:فارس

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید