Performancing Metrics

«نیمه‌ شب اتفاق افتاد» تابستان اکران می‌شود/ دعوت به جشنواره کن | اتاق خبر
کد خبر: 330668
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 06:10
به گفته تینا پاکروان کارگردان «نیمه شب اتفاق افتاد»، این فیلم قرار است تابستان در سینماهای کشور اکران شود.

به گزارش اتاق خبر، تینا پاکروان کارگردان و تهیه کننده سینما با اشاره به فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» که در بخش «سودای سیمرغ» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، گفت: برای پخش این فیلم با شرکت فیلمیران قرارداد بسته و برای دریافت پروانه نمایش آن اقدام کرده ایم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم «نیمه شب اتفاق افتاد» را تابستان در سینماهای کشور اکران کنیم.

این کارگردان با اشاره به پروژه های جدید سینمایی خود بیان کرد: یک طرح سینمایی در دست دارم که به زودی برای ساخت آن اقدام می کنم.

کارگردان فیلم «خانوم» ادامه داد: به تازگی از سوی جشنواره فیلم کن به عنوان تهیه کننده مستقل برای حضور در این جشنواره دعوت شده ام و قرار است به همراه پنج تهیه‌کننده دیگر از سراسر دنیا به عنوان مهمان در این جشنواره حضور یابیم.

پاکروان در پایان گفت: جشنواره فیلم کن، از ۶ تهیه کننده مستقل سینمای جهان دعوت کرده است تا با حضور در این جشنواره بتوانند با یکدیگر و دیگر تهیه کنندگان و سینماگران فرانسوی تعامل داشته و شرایط برای تولید مشترک را فراهم کنند.

فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» ماجرای شکل‌گیری عشق بین پسری جوان با زنی میانسال است که در ادامه با چالش‌هایی روبه رو می‌شود.

منبع:مهر

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید