Performancing Metrics

برگزاری چهار جشنواره ملی در حوزه جوانان در سال ۹۵ | اتاق خبر
کد خبر: 330747
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 12:46
معاون ساماندهی امور جوانان از برگزاری چهار جشنواره ازدواج، اتفاق ۳، ایران جوان و جشنواره دنیای جوان در سال جدید خبر داد.

اتاق خبر:محمدرضا رستمی افزود: در سال جدید چهار جشنواره ملی در حوزه جوانان برگزار خواهیم کرد که برگزاری جشنواره ازدواج، جشنواره اتفاق ۳، جشنواره ایران جوان و جشنواره دنیای جوان از مهمترین برنامه های معاونت در سال جدید است.

رستمی ادامه داد: امسال کمپ گردشگری جوانان در تمامی استان های کشور راه اندازی خواهد شد. در سال گذشته خانه جوان به عنوان پاتوق فرهنگی- اجتماعی جوانان در برخی از استان های کشور راه اندازی شده است و در سال جدید در نظر داریم در کلیه استان ها خانه جوان را ایجاد کنیم.

معاون ساماندهی امور جوانان در خصوص ایجاد سمن سرا برای سازمان های مردم نهاد جوانان گفت: سال گذشته در ۶ استان سمن سرا ایجاد شد و در نظر است در سال جدید در تمای استان ها سمن سرا ایجاد شود. 

رستمی اضافه کرد: سال گذشته سال سخت و پیچیده ای برای تمامی حوزه ها و از جمله حوزه جوانان و معاونت ساماندهی امور جوانان بوده است و ما در سال گذشته تمامی تلاش خود را به کار بردیم تا جایگاه جوانان را بازسازی و به جایگاه واقعی خود برسانیم و در این راستا با بسیاری از مسئولین کشور به دفعات جلسات برگزار کردیم.

وی افزود: هر چند با توجه به تلاش های صورت گرفته جایگاه حوزه جوانان هم در داخل وزارت و هم در دیدگاه دولت تغییر پیدا کرده و بهبود یافت با این حال هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است و ما از تمامی فعالین، دلسوزان و کارکنان این حوزه می خواهیم در جهت رسیدن به جایگاه واقعی حوزه جوانان ما را یاری کنند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید