Performancing Metrics

قرارداد با خارجی‌ها منوط به داشتن منابع مالی و تجهیزات است | اتاق خبر
کد خبر: 330776
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 14:54
مدیرعامل توسعه منابع آب و نیرو
ایلنا نوشت: رضازاده با اشاره به اینکه طرح‌هایی که با استفاده از فاینانس چین اجرایی می‌شدند رو به اتمام هستند، گفت: اولویت انعقاد قرارداد با شرکت‌های خارجی مستلزم توانایی در ارائه تجهیزات مناسب و تامین مالی است.

اتاق خبر - محمدرضا رضازاده مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران درباره استفاده از فاینانس چین در اجرای پروژه‌ها اظهار داشت: طرح‌های قدیمی که با استفاده از فاینانس چین اجرا می‌شد در حال اتمام هستند مثلا در سد رودبار لرستان بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم و سهمی از آن خط اعتباری باقی نمانده در چمشیر هنوز بخشی از کار باقی مانده و باید ببینیم قرارداد جدیدی با چینی‌ها بسته می‌شود یا خیر.

وی درباره اینکه چه کشورهایی در اولویت قرارداد‌ها قرار دارند، خاطرنشان کرد: در قرارداد‌ها بحث کشور‌ها مطرح نیست بلکه مهم تسهیلاتی است که ارائه می‌کنند یعنی هر کشوری که تسهیلات ارزان‌تر و مناسب تری ارائه دهد، در اولویت قرار دارند یعنی از بین گزینه‌های مختلف سعی می‌کنیم مناسب‌ترین شرایط را انتخاب کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران یادآور شد: طبیعی است که در قرارداد با خارجی‌ها شرکت‌هایی در اولویت هستند که در بحث تجهیزات توانایی و ظرفیت کافی را داشته باشند که بتوانند تجهیزات مناسبی را در اختیار بگذارند و البته شرایط تامین مالی مناسبی نیز داشته باشند.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید