Performancing Metrics

تخریب و دروغ پردازی هر دولتی را در ادامه روند دچار مشکل می کند | اتاق خبر
کد خبر: 330786
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 15:32
یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه ایجاد فضای سیاسی کاذب به ضرر مردم است، گفت: تخریب و دروغ پردازی هر دولتی را در ادامه روند دچار مشکل می‌کند.

اتاق خبر: غلامعلی جعفرزادهدر ارزیابی از طرح مباحث زود هنگام در مورد انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: پرداختن به اینگونه مباحث مشکلی ندارد کما اینکه می‌بینیم در دنیا از یک یا دو سال قبل کسانی که می‌خواهند کاندیدا شوند به این مساله می‌پردازند.

وی تصریح کرد: مهم این است که پرداختن به اینگونه مباحث آسیب‌زا نباشد، اما متاسفانه تا حدودی بداخلاقی‌ها حاکم بر روند انتخابات ما شده است و به جای کمک به یک روند انتخاب اصلح از سوی مردم، بیشتر به سمت تخریب یکدیگر پیش رفته‌ایم و این تخریب تا جایی ادامه می یابد که مردم ناامید می‌شوند و این مساله نسبت به آینده اشکال دارد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه نباید حاکمیت و نظام از این روند دچار مشکل شوند، گفت: آقایانی که قصد حضور در این عرصه‌ها را دارند نباید حرف‌های بی‌اساس و بی‌پایه بزنند یا شعارهایی دهند که انجامش غیرممکن است؛ به عنوان مثال وعده یارانه 250 هزار تومانی می‌دهند و این کار غیرممکن است. ممکن است شخص مورد نظر بگوید که می‌تواند این میزان یارانه را بپردازد اما در این صورت باید کشور را تعطیل کنند تا یارانه دهند.

وی افزود: بنابراین اینکه مباحث انتخاباتی زود هنگام مطرح شود چندان اشکال ندارد زیرا مردم می توانند آگاهانه‌تر عمل کنند و روال منطقی و مشخصی را در نظر داشته باشند.

جعفرزاده همچنین درباره اینکه پرداختن به این موضوعات چه موانعی را بر سر راه دولت ایجاد می‌کند، گفت: تخریب و دروغ پردازی و شبهه افکنی هر دولتی را در ادامه روندش دچار اشکال می‌کند لذا اگر نقدی هم صورت می گیرد باید منصفانه باشد؛ در حالیکه تجربه نشان داده اینگونه نبوده است.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس درباره اینکه ایجاد فضای کاذب سیاسی به نفع چه کسانی است، گفت: در مرحله اول به ضرر مردم است چون زمانی که مردم اعتماد می کنند اما نتیجه نمی‌گیرند ناامید می شوند لذا معتقدم این مباحث اگر هم زود هنگام مطرح می‌شود دارای اشکال نیست بلکه شیوه عملش دچار مشکل است.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید