Performancing Metrics

مردم نقش بسزایی در افزایش سرمایه‌گذاری و تحقق اقتصاد مقاومتی دارند | اتاق خبر
کد خبر: 330811
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 17:21
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر نقش مردم در اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: مردم نقش بسزایی در افزایش سرمایه‌گذاری‌ها می‌توانند داشته باشند؛ لذا باید کاری کنیم تا اعتماد کرده و سرمایه‌شان را در داخل مصرف کنند.

اتاق خبر: غلامرضا کاتب درباره اینکه چه راهکاریی مجلس می‌تواند برای تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد، گفت:‌ عزم جدی در دولت و مجلس باید برای کاهش هزینه های جاری باشد؛ اگر این اتفاق بیفتد بخش خصوصی هم تقویت می‌شود. لذا باید تلاش کنیم موانعی که در این زمینه وجود دارد بر داشته و از تولید داخل هم حمایت کنیم.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه مجلس لایحه رفع موانع تولید را به تصویب رسانده است، گفت: بهترین راهکار اجرایی کردن این قانون توسط دولت و به منظور حمایت از اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه ما مشکل قانون نداریم، بلکه مشکل اجرا است، گفت: معتقدیم دولت باید اجرا کند و ما هم باید نظارت داشته باشیم.

کاتب درباره اینکه آیا بحث اجرا تنها مختص به دولت است اظهار کرد: جدایی از دولت، مردم هم در بخش افزایش سرمایه‌گذاری‌ها می‌توانند نقش داشته باشند در واقع بیشترین نقش را در مشارکت در این زمینه مردم خواهند داشت.

وی در پایان افزود: در حال حاضر سرمایه زیادی در دست مردم است و نقش مردم در افزایش سرمایه‌گذاری‌ها کم نیست لذا باید کاری کنیم مردم اعتماد کرده و سرمایه‌شان برای حمایت از تولیدات داخلی وارد بازار کنند.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید