Performancing Metrics

۲۰۰۰ تخلف طی ایام نوروز در جاده های زنجان ثبت شد | اتاق خبر
کد خبر: 330854
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 20:04
معاون پایانه های استان زنجان:
معاون سازمان حمل ونقل و پایانه های استان زنجان به تخلفات ثبت شده از آغاز طرح نوروزی تا پانزدهم فروردین ماه در جاده های زنجان اشاره کرد و گفت: در این راستا دو هزار و ۵۰۰ تخلف ثبت شد.

اتاق خبر-  معاون سازمان حمل ونقل و پایانه های استان زنجان به تخلفات ثبت شده از آغاز طرح نوروزی تا پانزدهم فروردین ماه در جاده های زنجان اشاره کرد و گفت: در این راستا دو هزار و ۵۰۰ تخلف ثبت شد.

محمد رضا آقاخانی به تخلفات ثبت شده از آغاز طرح نوروزی تا پانزدهم فروردین ماه در جاده های استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی دو هزار و ۵۰۰ تخلف طی این مدت ثبت شده است که خوشبختانه تخلفات کاهش داشته است. 

وی اظهار کرد: در این راستا سرعت غیر مجاز ۱۲ درصد و عدم رعایت فاصله طولی ۲۰ درصد تخلفات را به خود اختصاص داده است. 

آقاخانی گفت: با توجه به اینکه دوربین های سرعت سنج تخلفات را آنلاین ثبت می کنند این امر باعث شده که رانندگان آستانه دقت خود در رانندگی را افزایش دهند و هیچ گونه مورد اعتراض به میزان تخلفات از سوی رانندگان نباشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد دستگاه های تردد شمار ۵۴ دستگاه است. 

معاون سازمان حمل ونقل و پایانه های استان زنجان به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان از آغاز طرح نورزی تا پانزدهم فروردین ماه اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی شش میلیون و ۲۴۸ هزار تردد در جاده های استان ثبت شده که میانگین نرخ تردد در ساعت ۷۶۴ خودرو بود و در این راستا میزان تردد طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشت تغییری نداشته است. 

آقاخانی تاکید کرد: آزاد راه ها بیشترین تردد و محور زنجان به دندی کمترین تردد را طی این بازه زمانی ثبت کرده است. 

وی اظهار کرد: در ایام نوروز ۸۸ درصد از ترددها را وسایل نقلیه سبک و ۱۲ درصد را وسایل نقلیه سنگین به خود اختصاص داده اند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید