Performancing Metrics

پدافند هوایی با اقتدار در رژه 29 فروردین شرکت خواهد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 330969
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 23:09
فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی با اقتدار در رژه 29 فروردین شرکت خواهد کرد و مرکز آموزش‌های تخصصی تجهیزات راداری خود را در این رژه شرکت خواهد داد.

اتاق خبر: امیر سرتیپ دوم شهروز شجاعی‌راد فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در جمع کارکنان این مرکز گفت: در سال 94 به یاری خداوند و با همت و تلاش همه کارکنان اولین دوره عالی رسته‌ای به صورت مستقل برگزار شد و افسران پدافند هوایی در چهار منطقه عملیاتی و دو منطقه آموزشی با کیفیت عالی این دوره را طی کردند.

امیر شجاعی‌راد با اشاره به حضور پرقدرت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در رژه 29 فروردین اظهار کرد: پدافند هوایی مانند گذشته با اقتدار در رژه این روز شرکت خواهد کرد و مرکز آموزش‌های تخصصی تجهیزات راداری خود را در این رژه شرکت خواهد داد.

وی افزود: مرکز آموزش‌های تخصصی پدافند هوایی از اواخر سال91 با هدف تربیت و آموزش نیروی متخصص در سطوح افسری، درجه داری و سربازی کار خود را آغاز کرده است و در این مدت با تعامل خوبی که با دانشگاه‌های آجا و همین طور دانشگاه‌های خارج از آجا داشته‌ایم توانسته‌ایم آموزش‌های خود را به روز و کاربردی ارائه دهیم.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید