Performancing Metrics

گرایش به رشته بوچیا در سال ۹۴ قابل توجه بود | اتاق خبر
کد خبر: 330998
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 00:51
رئیس انجمن بوچیا اعلام کرد
رئیس انجمن بوچیا از برنامه ریزی این انجمن برای حضور در رقابتهای پاراآسیایی اندونزی خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، سیدمسعود طباطبائیان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در سال ۹۴ به سایت فدراسیون جانبازان گفت: سال قبل مسابقات لیگ باشگاهی در بخش آقایان برگزار و در سطح استان تهران و نیز کشور مسابقات مختلفی توسط هیات ها و آسایشگاه ها انجام شد.

رئیس انجمن بوچیا در ادامه گفت: خوشبختانه سال گذشته شاهد استقبال خوبی از رشته بوچیا بودیم و تنها در سطح استان تهران می توان گفت گرایش ورزشکاران به این رشته به خاطر برگزاری مسابقات مختلف و نیز اطلاع رسانی دو برابر شده است.

طباطبائیان اشاره کرد: در نظر داریم برای سال جدید مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم که در صورت قطعی شدن ، اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. همچنین رقابت های لیگ باشگاهی نیز مد نظر است و منتظر هستیم تا پس از مشخص شدن تکلیف رقابتهای قهرمانی کشور در مورد آن نیز تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: سال ۲۰۱۸، مسابقات پاراآسیایی اندونزی پیش روست و از حالا باید برای حضوری شایسته در آن برنامه ریزی کنیم. برگزاری رقابتهای مختلف در سال گذشته باعث شده تا نفرات خوبی شناسایی شوند و مسلما مسابقات سال جاری نیز درصورت برگزاری می تواند نیروهای جدیدی به تیم ملی معرفی کند.

رئیس انجمن بوچیا خاطر نشان کرد: از سال گذشته روند خرید توپ های بوچیا از طریق فدراسیون آغاز شده و ورزشکاران می توانند تجهیزات مناسب را در اختیار داشته باشند. از دیگر برنامه‌های مورد نظر برای سال ۹۵ می توان به پیشنهاد برگزاری کلاس های داوری و مربیگری درجه ۲ اشاره کرد که امیداوریم به زودی محقق شود.

وی در پایان گفت: خانم مریم ملکی نیز اوایل سال جدید در رقابتهای جهانی بوچیا در کشور چین شرکت کرد که این فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه و تلاش برای ارتقا رنکینگ بود.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید