Performancing Metrics

به دنبال روش های جدید تامین منابع مالی هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 331006
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 01:19
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با ابراز رضایت از بودجه عمرانی سال ۹۵ اعلام کرد در صورت همکاری سرمایه گذاران خصوصی خارجی و داخلی، امسال پروژه های جدیدی آغاز خواهد شد.

اتاق خبر: علیرضا جاوید با بیان این که امسال بودجه مناسب و رضایت بخشی برای فعالیت های عمرانی در اختیار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته است، گفت: امسال بودجه ای بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان در اصل بودجه و بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان در تبصره ها برای معاونت عمرانی و شرکت های تابعه تصویب شد.

جاوید تاکید کرد: بودجه عمرانی خوب امسال سبب می شود بسیاری از طرح های عمرانی در حال احداث به پایان برسند.

جاوید با اشاره به انجام پروژه های جدید در سال آینده گفت: در تبصره بودجه سال ۹۵ مقرر شده است که در صورت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث برخی پروژه ها تسریع شود که این نکته قطعا به ساخت و ساز پروژه های عمرانی مناسب شهر کمک خواهد کرد.

وی با معرفی پروژه های آتی شهر تهران گفت:پروژه های تونل شهید صیاد شیرازی، پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش در مجاورت پردیس سینمایی ملت و همچنین احداث مسجد و پارکینگ برج میلاد در صورت جذب فاینانس آغاز خواهند شد.

جاوید افزود: درصورت جذب موافقت و تایید ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان محیط زیست و منابع طبیعی، پروژه آزادراه شهید شوشتری به طول ۱۶ کیلومتر احداث خواهد شد. به گفته جاوید، این پروژه جز طرح هایی است که اعتباراتی در تبصره بودجه برای آن نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به طرح های عمرانی در حال بررسی افزود: مطالعات اولیه پروژه «ال آر تی» و پل طبقاتی بزرگراه شهید همت نیز آغاز خواهد شد. بعد از تکمیل مطالعات و درصورت جذب سرمایه گذاری داخلی وخارجی لایحه آن به شورای شهر ارائه خواهد شد که در صورت تایید شورای شهر در سال ۹۶ ساخت این پروژه آغاز خواهد شد.

وی با معرفی روش های جدید سرمایه گذاری گفت: ما روش های جدید تامین منابع مالی از طریق معاونت اقتصاد شهری شهرداری و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی را دنبال خواهیم کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت فاینانس در جذب سرمایه گذاری خارجی گفت: فاینانس خارجی و فاینانس داخلی یکی از روش های متداول جذب سرمایه گذاری است. همچنین مشارکت بخش خصوصی در قالب پروژه های «بی. او تی »، «بی. او. ال. تی»، یا «بی. ال. تی» نیز قابل انجام و بررسی است.

جاوید خاطرنشان کرد: استفاده از توان مالی و اجرایی بخش خصوصی داخلی وخارجی یکی از راهبردهای جدی مدیریت شهری برای ساخت پروژه های زیرساختی و عمرانی شهر خواهد بود.

منبع:مهرl

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید