Performancing Metrics

زندگی زنان ایران در دوران دفاع مقدس، الگوی جهان اسلام | اتاق خبر
کد خبر: 331086
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 09:12
دبیر سومین جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت»زندگی زنان ایران در دوران دفاع مقدس را الگوی قابل استفاده در کل جهان اسلام دانسته و گفت: به دنبال شکوفایی همه استعدادهای مادی و معنوی زنان هستیم.

اتاق خبر:مریم مجتهدزاده افزود: بحث تجلیل از بانوان ایثارگر و خانواده شهدا کار کوچکی است که باید انجام شود در واقع هدف اصلی تبیین مفهوم شهادت است و می تواند اثرگذار باشد.

مجتهدزاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ارزش زنده نگه داشتن یاد شهدا، گفت: وظیفه داریم تکریم از خانواده شهدا را انجام دهیم و در این جمع بسیاری از خانواده هایی که در جنگ حضور داشتند و با صبر خود درس ایمان و شهادت را به جهانیان دادند، نقش بزرگی داشتند.

وی ادامه داد: وظیفه داریم مسائل عظیم و اتفاقات بزرگ در دفاع مقدس را بازسازی و احیا کنیم و به نسل جوان انتقال دهیم.

دبیر سومین جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» زندگی زنان در آن دوران را الگویی قابل استفاده در کل جهان اسلام دانست و اضافه کرد: ما در حیات طیبه دنبال شکوفایی همه استعدادهای مادی و معنوی هستیم که در ۸ سال دفاع مقدس این اتفاق افتاد و ما باید این الگوها را به همه مسلمانان جهان معرفی کنیم.

مجتهدزاده گفت: شرایط به گونه ای است که باید فضایی ایجاد شود و فکر جدیدی در تحقق تمدن نوین اسلامی داشته باشیم، این با الگو گرفتن پیام رهبر انقلاب به کنگره ۷ هزار زن شهید محقق می شود.

وی بالابردن سطح اطلاعات و نیز پاکیزگی روح را زمینه ای برای تحقق بیشتر این موضوع دانست و افزود: ما از کمک همه بانوان به عنوان سرمایه های انقلاب و نیز علاقمندان به گسترش این الگو در جامعه استقبال می کنیم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید