Performancing Metrics

اجرای طرح غربالگری بانوان شاغل در وزارت ورزش و جوانان | اتاق خبر
کد خبر: 331120
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 12:00
همزمان با بزرگداشت هفته زن، کارمندان زن وزارت ورزش و جوانان مورد غربالگری بیماری های سرطان، دیابت و روانشناسی قرار گرفتند.

اتاق خبر: لاله حاکمی متخصص داخلی و نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اهمیت سلامت بانوان در جامعه افزود: گاهی اوقات مشاهده می شود بانوان شاغل به دلیل بالا بودن حجم کار توجه مناسبی به سلامت خود ندارند که این مسله خود باعث افزایش بیماری ها می شود.

وی ضمن تاکید براهمیت وضرورت غربالگری بانوان ادامه داد: غربالگری موجب می شود اگر بیماری وجود داشته باشد به موقع تشخیص داده شود و با مشاهده عوامل خطر و ارائه خدمات، بیمار طول عمر و کیفیت زندگی طبیعی داشته باشد.

نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: شعار سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۱۶ مربوط به دیابت است و در برنامه سوم، این سازمان باید خدماتی انجام دهد تا مرگ براثر بیماری های غیر واگیرمثل دیابت کاهش یابد.

حاکمی ادامه داد: غربالگری موجب می شود اگر کسی فاکتورها و عوامل خطر بیماری را داشته باشد سریع تر در جهت مداوا و به دست آوردن سلامتی قدم بردارد.

همچنین لاله سامر روانشناس و مسئول کمیته روانشناسی فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش سلامتی و ارتقای عملکرد بانوان شاعل در وزارت ورزش و جوانان است که خوشبختانه مورد استقبال بانوان کارمند نیز قرار گرفت.

وی با اشاره به این که افزایش سلامت منجر به عملکرد بهتر عملکرد کارمندان در زمینه های کاری نیز می شود افزود: با طرح غربالگری بانوان کارمند تلاش می کنیم نگرانی در زمینه بیماری ها را برطرف شود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید