Performancing Metrics

۴۰ سانحه تصادف نوروزی در قدس | اتاق خبر
کد خبر: 331157
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 15:10
فرماندار قدس گفت:در ایام نوروز، ۴۰ سانحه تصادف در این شهرستان حادث شد که ۳۶ مورد آن خسارتی و چهار مورد نیز منجر به جرح شد.

حسین کاغذلو با اشاره به تلاش مجموعه دستگاه ها و مسئولان و عوامل اجرایی این شهرستان برای حفظ آرامش خاطر هر چه مطلوب تر مردم و مسافران نوروزی در این شهرستان اظهار داشت:طبق آماربه دست آمده، ۴۰سانحه تصادف در این منطقه در طول  ایام نوروز حادث شد که خوشبختانه هیچکدام  از آن ها منجر به فوت نشد.

فرماندار قدس افزود:۳۶مورد از سوانح خسارتی و چهار مورد نیز منجر به جرح شد که در مجموع با عنایت به کثرت جمعیتی و حجم ترددها در این خطه از غرب استان تهران، آمار قابل قبولی به نظر می رسد که امیدواریم در سال های آینده با کاهش هر چه بیشتری همراه شود.

کاغذلو گفت:یکی از اماکن مورد توجه مسئولان اجرایی ونظارتی این شهرستان در ایام نوروز، به واحدهای تولید و توزیع مواد غذایی شهری و بین راهی معطوف می شد که بازرسی های مستمری نیز در این خصوص اجرایی و عملیاتی شد.

فرماندار قدس عنوان کرد:۱۱۹ مورد نمونه برداری از مواد غذایی مشکوک، معدوم سازی بیش از یک هزار و ۶۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف از نمونه اقدامات انجام شده در این شهرستان در ایام نوروز محسوب می شود.

وی یادآور:در طی بازدید مشترک دستگاه های زیربط نظارتی از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی، سه واحد فعال در تولید فرآورده های غذایی و ۲۲ واحد در حوزه عرضه مواد غذایی که تخلفاتی در رعایت استانداردهای بهداشتی داشتند، پلمپ شد.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید