Performancing Metrics

۴ کشته و ۱۷ زخمی درحملات تروریستی بغداد | اتاق خبر
کد خبر: 331186
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 17:32
تحولات عراق؛
کشته و زخمی شدن ۲۱ نفر در حملات تروریستی بغداد و هلاکت ۱۵ عنصر داعش در غرب الرمادی از جمله تحولات عراق است.

اتاق خبر- کشته و زخمی شدن ۲۱ نفر در حملات تروریستی بغداد و هلاکت ۱۵ عنصر داعش در غرب الرمادی از جمله تحولات عراق است.

منابع امنیتی عراق از کشته شدن دست کم ۴ نفر و زخمی شدن ۱۷ نفر دیگر در انفجارهای پراکنده روز چهارشنبه در بغداد پایتخت عراق خبر دادند.

یک منبع در وزارت کشور عراق اظهار داشت که یک بسته انفجاری صبح چهارشنبه در منطقه السباع در مرکز بغداد منفجر گردیده و یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت. در منطقه الوحده در نزدیکی مرکز بغداد نیز انفجار یک بسته انفجاری در نزدیک پارکینگ خودروها منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۷ نفر دیگر گردید.

یک بسته انفجاری نیز در منطقه حی الری در جنوب غربی بغداد منفجر و ۲ کشته و ۴ زخمی برجای گذاشت.

در همین حال ستاد جنگ رسانه نیروهای عراق روز چهارشنبه از کشته شدن ۱۵ عنصر داعش از جمله چندین تروریست انتحاری در حمله هوایی در غرب الرمادی خبر داد. این ستاد در بیانیه خود اعلام کرد که یک مخفیگاه گروه داعش در القائم و عناصر حاضر در آن که از اراضی سوریه وارد عراق شده بودند با استفاه از موشک های هدایت شونده مورد هدف قرار گرفت.

در این حمله هوایی ۱۵ تروریست داعش از جمله هشت تروریست انتحاری به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند. بنا بر بیانیه مذکور از جمله کشته شدگان بارز این حمله «ابوجعفر» یکی از سرکردگان بارز داعش است که سرپرستی بسیاری از عملیات های تروریستی را برعهده داشته است.

از سوی دیگر یک منبع محلی در استان نینوا اظهار داشت که که گروه داعش روز چهارشنبه هتل بین المللی نینوا را از مسافران تخلیه کرده و علت آن را ازدواج یکی از عناصر خارجی خود اعلام کرده است.

لازم به ذکر است که عراق با وضعیت امنیتی فوق العاده ای مواجه بوده و عملیات نظامی در این کشور به منظور بیرون راندن داعش از مناطق تحت سیطره خود ادامه دارد.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید